Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det er bare å innrømme det...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-07, 09:05   #81
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Det er bare å innrømme det...

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Sangen er fæl, Guri er fæl MGP er fælt. :grøss:

Er det nå man skal gi rød prikk?

En aldri så liten inkonsekvens mellom avataren din og dette innlegget, bare

Gammel 04-05-07, 09:06   #82
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Det er sikkert ikke bare deg, men det er i hvert fall ikke meg. Men jeg liker GP. Hvordan skal man ellers få fulgt med på det siste i balkansk og baltisk kraftpop, liksom? Og få med seg de hotteste ukrainske stjernene? Dessuten har programmet en gunstig effekt på fødslene mine.

Bortsett fra det med fødslene (her er det Brad Pitt og Angelina Jolie som har størst effekt) er jeg som vanlig enig med Tinetoff.

Jeg synes sangen er grusom og høres ut som et gjennomsnittlig GP-bidrag fra Kypros. Guri får jeg utlsett av.

Gammel 04-05-07, 09:18   #83
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Herlighet. Nå har jeg sett på klippene her på jobben. Tenkte det ga gid inspirasjon til å skrive konferanseinnlegg etterpå

Fy søren, så dårlig (ikke Guri Schanke, da selvsagt)! Sandra Kim synger jo helt redselsfullt. Jokkimokki er helt anonym synes jeg. Den latviske låta var OK, men "dansen" (krampetrekningene?? er han syk?) til sangeren er noe av det mest upassende til musikken jeg noensinne har sett. Han burde brukt et videoklipp av Johhny Logan og kjørt sangen sin oppå det, det hadde passa.
Nei, jeg tror ikke jeg skal se galskapen likevel jeg, bare Guri sin sang og så skru av og sitte og innbille meg at bare hun var med og at hun vant :lur:

Gammel 04-05-07, 09:20   #84
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Jokkimokki

(Hvordan havnet du i Finland?!)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 09:33   #85
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sangen til Guri er bra. Jeg har litt tro på den i år. Men jeg er dødslei av Guri selv. Hun er så profesjonell glad og lykkelig, det blir litt for glatt for meg. Og dessuten altfor pene bein

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Jeg fatter ikke at ikke "Rocket ride" vant. Den perfekte GP-låt!

Enig! Den hadde både et fengende refreng og fancye kostymer!

Gammel 04-05-07, 09:39   #86
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Jeg fatter ikke at ikke "Rocket ride" vant. Den perfekte GP-låt!

Gammel 04-05-07, 09:41   #87
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rocket ride ja ...

Gammel 04-05-07, 09:43   #88
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Åh... Grand Prix ja. Det har liksom dabbet litt av for meg de siste årene, men kanskje vi kan få opp GP-stemningen her på FP? Jeg er en sånn psyko-GP-babe som i mange år har sittet og gitt hver enkelt poengsum, i sånne poengtabeller fra avisen. Skjønner ikke hvorfor søstra mi og andre alltid har ledd av meg. Hvordan skal man ellers huske hva som er "bra" og dårlig når poengene deles ut?

Jeg har en del GP-sanger på hjernen fra barneskolealder. Men jeg tør ikke gjengi dem, for jeg aner ikke hvordan uttalen egentlig skulle være. Det er tross alt ikke mye språkkompetanse jeg hadde som syvåring. Men Herreys sine gyldne skor glemmer jeg ikke da. Jeg og søstra mi låste oss inne på do i frådende sinne da vi var i Sverige, men ikke fikk gå på Herreys konsert husker jeg.

Jeg har også en skummel Grand Prix-fortid på 80-tallet. Herreys var vel de største for meg. Jeg var med i fanklubben, og fikk tilsendt nyhetsbrev og buttons fra Sverige.

Diggiloo, diggiley :synger og svinger meg:

Gammel 04-05-07, 09:57   #89
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Du vet, lingvistisk analyse er ikke min sterke side akkurat

(, det bare ligna sånn!)

Gammel 04-05-07, 10:04   #90
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skulle si noe om Guri Schanke også ja? Jeg synes hun har en fryktelig slitsom personlighet (utad iallefall), og et påklistret smil. *slem* Har aldri hatt særlig sansen for henne. Ettersom hun nå skal representere Norge i Grand Prix (er hun direkte kvalifisert forresten?) så kommer jeg nok allikevel til å sitte med det norske flagget å heie - med en liten tåre i øyekroken.

Gammel 04-05-07, 10:23   #91
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

(er hun direkte kvalifisert forresten?)

Nei, heldigvis er hun ikke det.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 10:33   #92
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Sangen er fæl, Guri er fæl MGP er fælt. :grøss:

Jeg MÅ bare signere jeg asså! Og mannen er fæl også, har truffet han, og jeg ble utrolig skuffet. For en surpomp!

Gammel 04-05-07, 12:28   #93
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dersom man fjerner i'ene, så er det Jokkmokk, og det er i Sverige, ikke i Finland.

Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 12:30   #94
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Jepp, , en kommune i Sverige, som også inneholder den lille fjellbygda Kvikkjokk.

Gammel 04-05-07, 12:34   #95
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Jeg har også en skummel Grand Prix-fortid på 80-tallet. Herreys var vel de største for meg. Jeg var med i fanklubben, og fikk tilsendt nyhetsbrev og buttons fra Sverige.

Diggiloo, diggiley :synger og svinger meg:

Jeg og :innrømmer dyster barndom:

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:12   #96
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brainstorm.

Trodde du måtte ta en brainstorm for å komme på hva gruppa het.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:24   #97
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Er det flere enn meg som husker at Finland bidrag i 1982 het "Nuku pommin"?

Ikke det nei.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:36   #98
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Dessuten har programmet en gunstig effekt på fødslene mine.

Jeg har hatet GP tidligere, men etter 2003 så mildnet jeg noe fordi det nå gir gode assosiasjoner også Jordmødrene var forøvrig glade for at fødselen min tok så lang tid så de fikk sett GP i fred og ro...

Når det gjelder årets bidrag så er det vel hakket bedre enn Wig Wam og det tullet der, men gud så krampeaktig den dama der er - flotte bein på tross.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 15:12   #99
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Ikke det nei.

Av en eller annen merkelig grunn var vår gamle Kardemommebykassett blitt byttet ut med en tape fra den internasjonale finalen i 1982. Så da Mini ville høre litt Torbjørn Egner, ble det skurrete MGP-sanger istedetfor. Jeg merket til min store gremmelse at jeg kjente igjen omtrent alle sangene, jeg digget dem rått den gang da

Gammel 04-05-07, 15:25   #100
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Ikke det nei.

Nei, men jeg kan den fra 1986:

En unta saa

Det var forøvrig det året danskene sang Du er fuld av løgn, Sveits predikerte Pas por moi, og svenskene digget Fyre bugg och en Coca-Cola, hvis mitt minne ikke bedrar meg. Som selvsagt ble sensurert.

Ellers er min storhetstid for evig og alltid over. Jeg har ikke hørt et eneste bidrag til hverken norsk eller internasjonal MGP på mange år, og aner ingenting om Guris heller. Men jeg så et kort klipp av bena hennes på nyhetene, og de var i hvert fall flotte.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.