Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Svart veske - nok en gang

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-13, 16:03   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svart veske - nok engang

Pøbelsara, ikke si det til noen, men jeg har den i knall korall. Men i liten versjon, da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 16:33   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Pøbelsara, ikke si det til noen, men jeg har den i knall korall. Men i liten versjon, da.

Kult! Den er jo kjempefin, jeg så den når jeg ggoglet.

Det er en brukt musegrå en til salgs rett ved jobben min. Selv om jeg altså egentlig skulle ha svart.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 17:44   #23
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hm ... kan de finne på å ha den på Eger?

Jeg vil ikke bruke så mye penger på å kjøpe noe jeg bare har sett bilde av. Jeg må se at jeg får den over mine store overarmer og at størrelsen er "rett".

JEg tror ikke de har den på Eger. Der har de i hovedsak de klassiske/mest solgte veskene men ikke de kuleste. De har mest Classic Q-veskene.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-13, 17:49   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

JEg tror ikke de har den på Eger. Der har de i hovedsak de klassiske/mest solgte veskene men ikke de kuleste. De har mest Classic Q-veskene.

Nei, de hadde den ikke. Jeg skulle uansett innom Eger i dag, og så derfor godt etter. (Jeg ser ikke sånn ut at jeg blir spurt om jeg trenger hjelp på Eger. ) men de hadde veldig mange andre vesker som er vist i denne tråden.

Gammel 06-08-13, 18:03   #25
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ohoi. Den vesken din var nydelig altså, Kokosbolle.
Nå ble jeg fristet av den fra MK igjen.
Vi var jo i London men det var ikke min tur til shopping, gitt.. det var varmt og jeg synes ikke jeg kunne la gutta stå utenfor butikker som jeg ville inn i. Så da sparte jeg de pengene.
Og jeg får utbetalt 14 dagers ferie når jeg nå slutter så det blir vel litt Pæng av det som jeg kan kose meg litt med, kanskje..

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nei, de hadde den ikke. Jeg skulle uansett innom Eger i dag, og så derfor godt etter. (Jeg ser ikke sånn ut at jeg blir spurt om jeg trenger hjelp på Eger. ) men de hadde veldig mange andre vesker som er vist i denne tråden.

Sånn type er jeg også. Blir bare oversett på sånne snobbebutikker. Men mannet meg opp og var inne i en sånn jålebutikk på Lambertsetersenteret i våres, Cortessi, og jenta der var superhjelpsom så jeg dristet meg bort og prøvde både Pippavesken og en sånn flott MK veske. Dyre gitt.

Eger, er det det lille senteret på Egertorget, der de har Nespressobutikk?

Gammel 06-08-13, 19:11   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høyer på Byporten er temmelig usnobbete og oversiktlig. Bruk forbrukermakten der i stedet.

- No. 4 -
Gammel 06-08-13, 20:49   #27
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde en fin med sort skinn og sølv fra Coccinelle, men har ikke funnet den igjen på nett etter at dn ble stjålet. Men du kan jo sjekke merket.

Gammel 12-08-13, 22:38   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg vært på Sandvika storsenter og sett Alexander wang rocco live.

Den marineblå var virkelig utrolig lekker.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 12-08-13, 22:39   #29
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Sv: Svart veske - nok en gang

Forøvrig tror jeg ikke at jeg vil ha svart veske. Jeg syntes hele tiden at alle de væskene jeg så på var mye finere i andre farger.

Gammel 12-08-13, 22:46   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil (fremdeles) har Che sin.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 22:59   #31
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Rocco fra AW er delikat, kul og har et helt nydelig, veldig mykt skinn. Men - det er vel ikke den mest slitesterke vesken, og den er inmari tung. Den er super som en av-og-til-veske når du ikke skal traske for langt(pga vekten) og fylle den med alt for mye. Som er hverdagssliter ville jeg valgt en lettere veske i et mer slitesterkt skinn. Både f.eks MICHAEL Michael Kors og Marc by Marc Jacobs har lettere, mer slitesterke vesker til en god pris.
Hvis du er klar for å ta enda mer av prismessig, burde du sjekke f.eks City-veskene fra Balenciaga. Superkule, ganske lette og mange lekre farger. Tror Ma i Oslo fører dem? Men - akk så dyre.
Sjekk ev. litt rundt på www.purseforum.com. Mange splitter pine veskehekta damer(og noen menn) der. Har jeg hørt.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-13, 23:00   #32
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg vil (fremdeles) har Che sin.

Jeg så den live i dag, på Morris, den er veldig fin.

Gammel 13-08-13, 08:45   #33
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Denne er også lekker; Jet Set Chain fra MK. Jeg ønsker meg den i vanilla, siden jeg nett har kjøpt sort veske. Men den er veldig fin i sort. Hendig størrelse på den og.

Denne var veldig fin.
En mamma på skolen har en litt lik veske med noe nagler oppover håndtaket. Kunne likt å visst hva slags merke det er men får meg ikke til å spørre direkte..
Ellers har jeg ikke glemt den brune litt store vesken som Nessie har linket til for en god stund siden.

Gammel 13-08-13, 09:29   #34
torine
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2013
torine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har du sjekket ut Decadent Soft bags, eller decadent generelt? Elsker de veskene! De har et stort utvalg på www.hgvesker.no

Sjekk ut Soft bag with zipper f eks: http://hgvesker.no/products/decadent...ithzipperblack

torine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-13, 09:48   #35
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av torine, her.

Har du sjekket ut Decadent Soft bags, eller decadent generelt? Elsker de veskene! De har et stort utvalg på www.hgvesker.no

Sjekk ut Soft bag with zipper f eks: http://hgvesker.no/products/decadent...ithzipperblack

Den kunne jeg tenkt meg som jobbveske! Jeg er også på utkikk etter en passe stor, ikke for stram og glatt, skulderveske i passelig størrelse til jobb, og jeg liker ikke veldig mye flashy detaljer, og i hvertfall ikke i gull. Jeg har lommebok fra Decadent (min er i svart), og liker den veldig godt.

Gammel 13-08-13, 10:01   #36
torine
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Den kunne jeg tenkt meg som jobbveske! Jeg er også på utkikk etter en passe stor, ikke for stram og glatt, skulderveske i passelig størrelse til jobb, og jeg liker ikke veldig mye flashy detaljer, og i hvertfall ikke i gull. Jeg har lommebok fra Decadent (min er i svart), og liker den veldig godt.

Ja, den er er råfin, har den selv - også har jeg http://hgvesker.no/products/decadent-small-shopperblack når jeg skal være litt mer damete Decadent er en av mine favoritter, koster jo litt, men de varer!

Gammel 13-08-13, 10:05   #37
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av torine, her.

Ja, den er er råfin, har den selv - også har jeg http://hgvesker.no/products/decadent-small-shopperblack når jeg skal være litt mer damete Decadent er en av mine favoritter, koster jo litt, men de varer!

Hvordan er rominndelingen på Soft Bag with Zipper? Funker den til hverdagsbruk, eller må man lete konstant for å finne det man er ute etter?

Jeg liker at Decadent-veskene ikke er like "flashy" som endel andre vesker, og så skriker de ikke "dyr veske" på samme måte som for eksempel MBMJ ser ut til å gjøre her i småbyen. (Jada, jeg er sær, men jeg liker ikke å ha det "alle" har. Allikevel har jeg en Bayswater, som jeg knapt bruker fordi den er så tung).

Gammel 13-08-13, 10:13   #38
torine
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Hvordan er rominndelingen på Soft Bag with Zipper? Funker den til hverdagsbruk, eller må man lete konstant for å finne det man er ute etter?

Jeg liker at Decadent-veskene ikke er like "flashy" som endel andre vesker, og så skriker de ikke "dyr veske" på samme måte som for eksempel MBMJ ser ut til å gjøre her i småbyen. (Jada, jeg er sær, men jeg liker ikke å ha det "alle" har. Allikevel har jeg en Bayswater, som jeg knapt bruker fordi den er så tung).

Den har bare ett rom og to små lommer, men synes den fungerer godt da den ikke er for stor - elsker den jeg! Alt er så delikat med de veskene

Gammel 13-08-13, 10:13   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Drømmedama, jeg har brukt mine i et halvt år nå, de blir bare finere og finere, synes jeg?

- No. 4 -
Gammel 14-08-13, 13:54   #40
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Jeg ramlet innom Bobbleroom en dag.
Hvor fake ser disse veskene egentlig ut?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.