|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Forventer du å få time akkurat da det passer deg? | |||
| Nei, jeg regner med å måtte bestille time og få da det er ledig. |
|
78 | 98,73% |
| Ja, jeg forventer at en nyoppstartet bedrift skal lyster når det passer meg å få time. |
|
0 | 0% |
| Anneet(kommenter gjerne) |
|
1 | 1,27% |
| Deltakere: 79. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
maler
|
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?Jeg rømmer forresten fra firmaer som er for pushy på å skulle booke neste time. Gjerne visittkort og tilbud, men ikke gjør det vanskelig å ikke booke ny time.
|
|
|
#22 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?Faste åpningstider, men selvsagt langåpnet om ikke hver eneste dag, så ihvertfall flere dager i uken. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?Faste åpningstider, men langåpent. Egentlig helst hver dag. Jeg for min del hadde vært fornøyd om fast åpningstid var fra for eksempel 14-19. Det er helt uaktuelt for meg å ta fri fra jobb for å fikse neglene eller ta aromaterapi, og det tror jeg gjelder for mange yrkesaktive. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
maler
|
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?Åpent etter lunsjtider og til ca 19 er fornuftig ja, da er det muligheter både for de som vil være der etter jobb og de som vil ha det gjort mens ungen er i barnehagen. Så kan man evt innsnevre etterhvert som man ser når det faktisk brukes.
|
|
|
#25 |
|
intro
|
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?
|
|
|
|
#26 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?Faste åpningstider. Jeg forventer ikke av noen å måtte være tilgjengelig 24/7, folk har gjerne ett liv utenom jobben. "Min" hudpleier har åpent 10-17, 3 dager i uken og 14-20, 2 dager. Ved behov stiller hun også lørdag, men dette styrer hun selv - type når intet annet nytter, høysesong når alle skal ta vinterpelsen eller bryllup o.l. Og for meg er det mer enn nok fleksibelt.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 14-08-13 kl 01:50. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Borte
|
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?Jeg har også troen på faste åpningstider sånn at folk bare kan stikke innom. Det går an å være fleksibel for å ta timer utenom åpningstid i startfasen likevel.
|
|
|
#28 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?
Dette har jeg definitivt gått for.
|
|
|
#29 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?Faste åpningstider.
|
|
|
#31 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?Eg liker faste åpningstider og internettbooking. Då kan eg finne den timen som passer meg, eg slipp å sitte på telefon med ein som foreslår timar.
|
|
|
|
#32 |
|
maler
|
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?Man må ikke ha videre åpningstider enn man greier å forholde seg til selv tenker jeg. Ingenting er verre enn å komme til et sted med lapp på døra med at det er stengt idag.
|
|
|
#33 |
|
|
Sv: Hva forventer du av åpningstider som kunde?Faste åpningstider er finfint, og man skal være veldig klar over hvor pokkerns ødeleggende det kan være å være "on call" døgnet rundt før man begir seg ut på noe slikt. |
|
|
|
![]() |
|
|