|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Moden
|
![]() Hvem er dette forumet for?Høyt utdannede, likestillings-krevende akademikere som tilter hvis det mangler ett punktum eller Gud forby stor bokstav på rett sted.
![]() |
#2 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Ethvert forum vil bli påvirket av hvilke medlemmer det har. Her inne er det mange som har bra utdannelse og er opplyste og engasjerte, og ikke alle vil passe inn. Mange som har gått over hit ønsker større takhøyde og mindre kos enn på NM, og mange synes det er morsomt og lærerikt å diskutere skikkelig. Det er ikke nødvendigvis et mål å bli enige, men å utveksle meninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Nå har jeg lest gjennom den helseattest-tråden, og jeg kan ærlig talt ikke se at noen mobber, eller at der er personangrep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Moden
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?
Det er ikke mine innlegg jeg sikter til, jeg har vært "borti" denne gjengen før jeg gjennom lang tid, men å komme som relativt ny og bli møtt med disse holdningene som i noen tilfeller er regelrett trakkasering og mobbing, det har ingenting med takhøyde å gjøre
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Men et forum blir formet av brukerene sine trodde jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
"De"
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?JEg kan til dels være enig i at det virker som det "kreves" en viss "intelligent utdannelse" for å få "innpass".
![]() |
#9 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Om en syns dette er så slitsomt og vemmelig kan en jo la vere å logge seg på da?
![]() |
![]() |
#10 |
Live and let live
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Hvis jeg ikke husker helt feil, så var det vel noen som beklaget sin oppførsel i helseattesttråden? Og da er vel ingen skjede skadd, eller?
![]() |
#13 |
Aktiv
Hvor: på en øy
![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?personangrep er det faktisk der ,men man må vel kansje være på samme "side" for å "se" det. Men det å være bra utdannet kan jeg ikke se å være en fordel med alle diskusjoner som er her. Har ikke no problem med å diskutere noe med bra utdannede, men lurer på hva dere legger i det å være bra utdannet. De fleste har vel en utdannelse og gjerne en høy en selv om en vil være hjemmeværende og ta best mulig vare på sin familie. Da må jeg si at personen har intelligens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Dette er vel et forum for alle som har lyst til å være her? Det er helt frivillig både å skrive og lese her.
![]() |
#16 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Det er vel for folk som trives her antar jeg? At takhøyden er stor har jeg tolket dithen at modereringsterskelen er forholdsvis høy. Det kan man selvsagt synes er dumt, men det er nå en gang dette vi sa ja til når vi meldte oss inn her.
![]() |
#17 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Jeg har lest (og delvis) deltatt på tråden du henviser til, og jeg ser hvilke utsagn du henviser til. Videre ser jeg at de som uttalte seg skarpt korrigerer seg/modererer seg, og ber om unnskyldning for sine noe skarpe/fleipete uttalelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Jeg er enig med hovedinnlegger her. Jeg synes det for eksempel er helt latterlig å få rød prikk fordi man har en annen mening (når man diskuterer saklig). Og jeg skulle ønske dere som sender støtte på grønne prikker hadde turt å stå for det åpent i forumet. Det er rett og slett ikke så trivelig her som det først så ut som.
![]() |
#19 |
Ferdiglada
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Sida Liven holdt seg i skinnet kan eg vel slette mitt utbrudd og heller signere henne.
![]() |
![]() |
#20 |
Moden
|
jeg viste til konkret innlegg