|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken organisasjon gir mest andel til de som trenger det?Jeg gir til Amnesty og Leger uten grenser. Førstnevnte tok kontakt på gata for 4 år siden og har ringt bare en gang etter det. Da spurte de høflig om jeg ville høyne beløpet. Ellers ikke noe mas. Leger uten grenser kom på døra i sommer, så jeg vet ikke helt hva slags masenivå de har. Foreløpig har jeg ikke hørt noe fra dem og jeg har heller aldri fått noen telefoner fra dem tidligere.
|
|
|
#22 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Hvilken organisasjon gir mest andel til de som trenger det?Jeg gir fast til Leger uten grenser og innimellom til Røde Kors. Ingen av dem ringer meg, og siden jeg har reservert meg mot oppringninger i Brønnøysundregisteret er det heller ingen andre som ringer og tigger.
|
|
|
#23 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvilken organisasjon gir mest andel til de som trenger det?Kirkens Nødhjelp.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken organisasjon gir mest andel til de som trenger det?Jeg har også registrert meg i Brønnøysundregisteret men det hjelper ikke for de har mitt nummer fra før og da har de rett å bruke det. Nå har jeg ringt Norsk Folkehjelp og snakket med en hyggelig dame som skal avregistrere meg fra flere telefoner. Jeg kan godt støtte dem, men vil ikke bli oppringt hele tiden. |
|
|
|
![]() |
|
|