|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Minituren blogger
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Oslo
![]() |
Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Har dere erfaringer eller forslag til spennende friluftsaktiviteter for barn? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Hvis du søker etter innlegg fra m^2 bør du finne mange flotte turforslag.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Jeg søkte for deg, men mange av dem har du ikke tilgang til ennå? Vær litt aktiv her inne, så har du mye bra lesing forran deg.
|
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Definer vanlig norsk friluftsliv. Du har ganske mange her inne som liker friluftsliv, men det er muliig det ikke er vanlig nok, jeg vet ikke.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Jeg ble veldig usikker på denne overskriften, kjenner jeg. Hva slags retorisk spørsmål er dette? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Epikur
|
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Eh, jo?
|
|
|
#9 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Han/hun syntes vel det var litt lite respons på den andre tråden sin. Gi litt slack til en nykommer, da.
|
|
|
#10 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Hva tenker du på som "vanlig" friluftsliv? Hvis vi har noenlunde den samme definisjonen vil du finne mange her som bedriver denslags. Mange. Søk litt rundt.
|
|
|
#11 |
|
Minituren blogger
Medlem siden: Aug 2013
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Etter å ha søkt på forumet fant jeg utrolig lite om å friluftsliv og ute aktiviteter for barn og ville derfor spørre meg litt frem om dette forumet kanskje ikke var så egnet for meg og mine interesser. Beklager om det støter noen, men det var nok ikke meningen. mange kommer med fine forslag og jeg tar gjerne mot de eksrta gode tipsene for aktiviteter i friluft med barn. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Nes Villmarksforum er et flott sted!
|
|
|
#14 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?
|
|
|
#15 |
|
|
Da du skrev denne tråden, hadde du bare to innlegg, og da tror jeg ikke du har tilgang til hele forumet ennå, så det forklarer nok noe også.
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Det er mange tråder om slikt her inne, men det kommer litt an på hva du søker etter. Kanskje ikke søkeordet "friluftsliv" er det beste. Det ligger masse tips til turer i Oslomarka, egen bålmattråd som Bille nevner etc. Du er kanskje i all hovedsak på let etter tips du kan legge ut på bloggen din?
|
|
|
#17 |
|
|
Hvis du søker rundt på forumet vil du finne masse om dette - alt fra turforslag og aktivitetsforslag, turbeskrivelser, mat og utstyrsdiskusjoner, tips til bøker og nettsider, osv. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Epikur
|
Kjempefint, bortsett fra at det stort sett er forbud mot bålbrenning hele våren, sommeren og høsten. Vi bruker stormkjøkken til matlaging på tur.
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Er det ingen som liker vanlig norsk friluftsliv?Jeg har ikke turd å legge inn dette tipset i bålmattråden, for det er jo ikke noe fancy, men jeg syns pannekakerørepulver fra Toro er gull på telttur! Heller det over i en plastflaske, heller vann over når vi skal lage pannekaker, rister flasken og voila! Bare å steke rett på primusen.
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
|
|
|
|
![]() |
| Emneord |
| fjell, friluftsliv, skog, tur |
|
|