|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
|
I disse valgtiderHar fulgt med i de forkjellige valgtrådene, lest aviser og nyheter på nett.
|
|
|
#2 |
|
|
Sv: I disse valgtiderJeg finner jo og leser selvsagt slike ting på hjemmesiden deres:
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: I disse valgtiderVenstre er et liberalt parti, og det gir seg utslag i en del ting som treffer meg:
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: I disse valgtider
Ja, jeg lastet ned valgprogrammet deres, og fant endel svar der nå. Var enig med ganske mye, men jeg er ikke enig i motstanden av oljeboringen i Lofoten.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: I disse valgtiderFor meg er saken om monarki en prinsippiell mer enn en praktisk sak, og selv om det jo ikke er en aktuell problemstilling så liker jeg AT de mener det. Det er ikke riktig at folk skal arve posisjoner, uansett.
|
|
|
#6 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I disse valgtiderMen hvordan er det egentlig med dette FrP- samarbeidet?
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: I disse valgtiderJeg har stemt SV og AP tidligere, og har rett og slett nullstilt meg i år. Har vært inne på tanken om Høyre. Like noe, ikke alt. Men jeg liker Erna. Kan ikke stemme bare på grunn av dama, vøtt.
|
|
|
#9 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: I disse valgtiderVenstre vil samarbeide med ei Høgre-FrP-regjering. Dei kan la ver, og da får vi eit veldig, veldig blått styre.
|
|
|
#10 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: I disse valgtiderPolitikk handler skremmende mye om personer, jeg tror enkelte på stortinget ser partiprogrammet mer som skjønnlitteratur enn noe de må følge opp. Og du kan faktisk risikere at den personen du har valgt inn bytter parti midt i perioden.
|
|
|
#11 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: I disse valgtiderVenstre er det sosialliberale partiet i Norge. Det er ikkje sikkert at det ideologiske som ligg til grunn for ulike parti er viktig for deg, men her er eit utdrag fra Wikipedia om sosiallberalismen, i tilfelle dette er noko du har nytte av. Eg går ikkje god for at dette er riktig alt saman altså:
|
![]() |
|
|