Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem er dette forumet for?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-06, 23:11   #1
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Jeg er enig med hovedinnlegger her. Jeg synes det for eksempel er helt latterlig å få rød prikk fordi man har en annen mening (når man diskuterer saklig). Og jeg skulle ønske dere som sender støtte på grønne prikker hadde turt å stå for det åpent i forumet. Det er rett og slett ikke så trivelig her som det først så ut som.

Gammel 06-10-06, 23:16   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Oskarsmamma, her.

Jeg synes det for eksempel er helt latterlig å få rød prikk fordi man har en annen mening (når man diskuterer saklig).

Der er jeg helt enig. Er en av en annen oppfattning så får en enten stå for den i den aktuelle tråden, eller holde den for seg selv.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:19   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Der er jeg helt enig. Er en av en annen oppfattning så får en enten stå for den i den aktuelle tråden, eller holde den for seg selv.

Vi har forøvrig heller ingen regel som forbyr diskusjon av prikker.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:25   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk vil alltid legge ulike ting i disse prikkene. Jeg for min del har alltid tolket dem dithen at noen sier fra at "nå ble jeg sint av det du skrev!" og det kan akkurat like gjerne være en mening som gjør en sinna, eller en formulering eller et angrep eller en ufinhet.

Jeg syns det er fint at forumet her gir folk lov til å bli SINTE i diskusjoner. Når noen sier noe som gjør mange mennesker sinte, ja da får man tåle sinte svar.

Et sånt forum vil JEG ha.

Gammel 06-10-06, 23:26   #5
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og er ikkje dette essensen? At dette forumet er et forum slik mange av oss vil ha det?

Gammel 07-10-06, 00:58   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Folk vil alltid legge ulike ting i disse prikkene. Jeg for min del har alltid tolket dem dithen at noen sier fra at "nå ble jeg sint av det du skrev!" og det kan akkurat like gjerne være en mening som gjør en sinna, eller en formulering eller et angrep eller en ufinhet.

Jeg syns det er fint at forumet her gir folk lov til å bli SINTE i diskusjoner. Når noen sier noe som gjør mange mennesker sinte, ja da får man tåle sinte svar.

Nemlig. Jeg elsker forumet som det er. Jeg liker ikke NM så godt nettopp fordi man ikke kan uttale seg ærlig uten at tråder blir låst/fjernet eller folk blir helt hysteriske. Her inne tar folk ironi og de henger seg ikke om noen sier rett ut det de mener eller om de får en rød prikk. Vel, noen gjør det jo tydeligvis, siden de akker og klager over disse ufyselige røde prikkene som om hele livet deres er ødelagt om de får et par.

Jeg synes det er helt latterlig at voksne mennesker kan ta røde prikker så alvorlig at de omtrent begynner å grine.

Gammel 07-10-06, 01:02   #7
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Tror jeg må skrive et skikkelig drittalt innlegg snart jeg slik at jeg kan kjenne på kroppen hvordan det er å få en rød prikk

Klarer dessverre ikke ta rpikkene så alvorlig. Er blitt flinkere til å prikke selv, men synes jeg ofte får tilbake melding om at jeg må prikke andre før den og den kan få prikk igjen.
Men mange som hadde fortjent en prikk som ikke har fått det av meg.

Så her .................................................. ........................
en grønn prikk til alle der som burde ha fått det, men ikke har fått det enda.

Gammel 07-10-06, 01:02   #8
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes det er helt latterlig at voksne mennesker kan ta røde prikker så alvorlig at de omtrent begynner å grine.

Røde prikker er nesten like skumle som peoder.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 01:26   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Røde prikker er nesten like skumle som peoder.

Haha ja!! :latterkrampe:

Gammel 06-10-06, 23:23   #10
Sansa
Bør lage seg en tittel selv

Sansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smartSansa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Og i hvert fall synes jeg det er tåpelig å få rød prikk fra noen som ikke engang har deltatt i diskusjonen.

Gammel 06-10-06, 23:24   #11
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Og i hvert fall synes jeg det er tåpelig å få rød prikk fra noen som ikke engang har deltatt i diskusjonen.

Akk.... Nå er nå engang disse prikkene her, og jeg ser ikke hvorfor man skal henge seg opp i det. Det er en PRIKK.. ikke en drapstrussel.

Gammel 06-10-06, 23:31   #12
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En grønn en fra en som ikke har deltatt da?

Jeg grønnpikker ofte i tråder jeg ikke har lyst eller ork til å engasjere meg i.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:24   #13
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er enig med hovedinnlegger her. Jeg synes det for eksempel er helt latterlig å få rød prikk fordi man har en annen mening (når man diskuterer saklig). Og jeg skulle ønske dere som sender støtte på grønne prikker hadde turt å stå for det åpent i forumet. Det er rett og slett ikke så trivelig her som det først så ut som.

Kjære vene.
Beklager ordbruken, men drit nå i de røde prikkene!
Røde prikker betyr: "Jeg er uenig med deg". De betyr ikke: "Jeg synes du er stappteit". Man kan selvsagt mene at noen er stappteit samtidig som man er uenig, men so what?
Verden går ikke under av en rød prikk!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-06, 23:29   #14
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan bruker du prikkesystemet, da? Rød prikk betyr at du er negativ til innlegget, grønn prikk at du er positiv. Det er egentlig ikke verre enn det.

Gammel 10-10-06, 21:22   #15
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Om man sender støtte på grønn prikk så trenger jo ikke dét bety at man ikke tør å stå åpent fram i forumet, da. Kanskje man tenker at det passer bedre å ikke blande en omstendelig utformet støtteerklæring inn i tråden, f.eks.?

Emneord
klassiker, paul anka

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:29.