|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Jeg er enig med hovedinnlegger her. Jeg synes det for eksempel er helt latterlig å få rød prikk fordi man har en annen mening (når man diskuterer saklig). Og jeg skulle ønske dere som sender støtte på grønne prikker hadde turt å stå for det åpent i forumet. Det er rett og slett ikke så trivelig her som det først så ut som.
![]() |
#2 |
Administrator
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?
Der er jeg helt enig. Er en av en annen oppfattning så får en enten stå for den i den aktuelle tråden, eller holde den for seg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Folk vil alltid legge ulike ting i disse prikkene. Jeg for min del har alltid tolket dem dithen at noen sier fra at "nå ble jeg sint av det du skrev!" og det kan akkurat like gjerne være en mening som gjør en sinna, eller en formulering eller et angrep eller en ufinhet.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nemlig. Jeg elsker forumet som det er. Jeg liker ikke NM så godt nettopp fordi man ikke kan uttale seg ærlig uten at tråder blir låst/fjernet eller folk blir helt hysteriske. Her inne tar folk ironi og de henger seg ikke om noen sier rett ut det de mener eller om de får en rød prikk. Vel, noen gjør det jo tydeligvis, siden de akker og klager over disse ufyselige røde prikkene som om hele livet deres er ødelagt om de får et par.
![]() |
#7 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Tror jeg må skrive et skikkelig drittalt innlegg snart jeg slik at jeg kan kjenne på kroppen hvordan det er å få en rød prikk
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og i hvert fall synes jeg det er tåpelig å få rød prikk fra noen som ikke engang har deltatt i diskusjonen.
![]() |
#11 |
"De"
|
Akk.... Nå er nå engang disse prikkene her, og jeg ser ikke hvorfor man skal henge seg opp i det. Det er en PRIKK.. ikke en drapstrussel.
![]() |
#12 |
Live and let live
|
En grønn en fra en som ikke har deltatt da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
© All rights reserved
|
Kjære vene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
frakoblet
|
Hvordan bruker du prikkesystemet, da? Rød prikk betyr at du er negativ til innlegget, grønn prikk at du er positiv. Det er egentlig ikke verre enn det.
![]() |
#15 |
I could be violet sky
Hvor: Oslo
Om man sender støtte på grønn prikk så trenger jo ikke dét bety at man ikke tør å stå åpent fram i forumet, da. Kanskje man tenker at det passer bedre å ikke blande en omstendelig utformet støtteerklæring inn i tråden, f.eks.?