Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Erfaring med lang transit Doha?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-13, 20:42   #1
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Erfaring med lang transit Doha?

I september har vi en mellomlanding fra 19.30 til 02.20 på Doha International Airport i Qatar. "Vi" er jeg, moren min på 70 og ungene på 8 og 12. Det blir nok stas.

Har noen erfaring med flyplassen? Er det ok steder å sitte? Ok mat? Jeg har sett man kan betale 40 usd per person for en lounge, er det verdt det?

Er det noe poeng i å dra inn til byen for å spise og titte litt osv.? Det står alt fra 10 til 40 minutter på hvor lang tid det tar å kjøre inn til sentrum. Visum kan man visst få der og da for en ikke altfor dyr penge.

Gammel 16-08-13, 21:09   #2
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaring med lang transit Doha?

Jeg kan forhøre meg med noen jeg kjenner der.

Sist redigert av Michelle : 16-08-13 kl 22:01.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-13, 22:11   #3
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sendte deg pm men mere utfyllende svar.

Han anbefaler ikke å dra inn til Doha av flere praktiske årsaker, men det kan være en god ide med lounge. Det kan være travelt der også men mere komfortabelt.
Transitthallen er svært travel og mye folk. Den nye flyplassen er ikke ferdig ennå, og på den gamle er transitt og ankomst adskilt med buss i mellom. Det betyr at dere må gå av på ankomst, stille seg i immigrasjonskø og få visum før dere tar bil til sentrum. Deretter må man etter reglene sjekke inn minimum 2 t før avreise i avgangshallen som ligger sammen med transitthallen. Det går fort med taxi til byen, men ofte kan det være lange køer inn der kjøpesentrenen ligger og det kan ta ca 40.

Sist redigert av Michelle : 16-08-13 kl 22:19.
Gammel 16-08-13, 22:13   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er grei, takk! Og jeg har plass i innboksen igjen.

Gammel 16-08-13, 22:19   #5
Michelle
X First Lady

Standard

Ok Prøver på nytt.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:35.