|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Retromum
|
![]() Sv: Boden autumn preview
Jeg pleier å betale rundt 200-250 kr i toll, mva og postens gebyr for plagg fra Boden som koster rundt 300-400 kr.
![]() |
#22 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Boden autumn previewJeg blir så fristet av endel Boden-kjoler, men har bestemt meg for at hvis jeg skal ha det så skal jeg dra til London og prøve dem. Det er så utrolig vanskelig å vite hvordan de sitter, ihvertfall hvis det ikke er snakk om elastiske strikkekjoler i forutsigbar fasong. Generelt så har Bodenkjolene ofte for stor vidde rundt hoftene for min del. Og jeg er egentlig timeglassfigur og ikke større rundt brystet enn rundt hoftene - det målet er ganske likt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
intro
|
Hm, det er helt motsatt erfaring av meg - de er for smale over hoftene, for store over brystet og ikke minst altfor store over magen.
![]() |
![]() |
#24 |
Retromum
|
![]() Sv: Boden autumn previewJeg har funnet at jersey kjolene er bankers for meg, holder meg til min faste størrelse og ingen bomkjøp så langt. Ellers fungerer garment measurements fint for både skjørt og topper. Jeg antar at jeg har en forholdsvis enkel kropp å kle, stankelbein som jeg er.
![]() |
#25 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Boden autumn previewUtifra det jeg kunne se på målene så burde 12R passe fint til meg. Men litt skummelt å handle der når toll og sånt blir såpass dyrt..
![]() |
#27 |
kamerat
|
![]() Sv: Boden autumn previewJeg har fått mine for lenge siden, minst to uker.
![]() |
#28 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ventet tilsvarende i fjor sommer, etterlyste pakken, og vips så kom den. Pakken var datostemplet hos norsk toll 32 dager før jeg fikk den.
![]() |
#30 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Boden autumn previewOg nå har Winter Preview kommet!
![]() |
#31 |
Yes, we can!!
|
Hva heter den nummer 2-kjolen der, og finnes den der inne fortsatt? Finner den ikke.
![]() |
|
|