|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Denne må testes ut
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!
Nei, det er ikke Rimi der, men Eurospar. Jeg var på Rimi ved parken i byen, ved torget. Vurderer å dra til Vestheiene i morgen og se om de har fått der, men tror jeg ringer først.
|
|
|
#23 |
|
www.bomulls.no
|
Aaah, husket feil da. Få se på Hellemyr i morgen, der er det vel? Evt. Hånni!?
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Ja, på Hellemyr er det. I følge Rimi mannen i dag er det også en i Elvegaten, men jeg gadd ikke traske bort dit. Jeg skal muligens til Sola neste uke og tenker jeg ber en nabo der kjøpe med seg et par denne uken om de har.
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Syns det er helt greit å hente inspirasjon, men da bør man si hvor i fra, syns jeg. Særlig når inspirasjonen er så nærme kopi som det der.
|
|
|
#26 |
|
|
Jeg er teit nok til å irritere meg såpass over sånne ting at jeg nå irriterer meg over hele matboksen. Enda den er super og prisen er veldig ok, jeg betalte 50 kr for min. Men jeg er veldig lite for stjeling eller å ta credit for andres arbeid. Det kan jo godt være dette er SmartPlanet sin matboks med hennes navn trykket på, men da kan man vel si det?
|
|
|
|
#28 |
|
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Æsj, nå vil jeg nesten ikke ha den mer.
|
|
|
|
#29 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Tror slike silikonbokser allerede finnes i flere utgaver. Jeg har 2 slike matbokser fra før av, men de har to rom i stedet for tre. En av matboksene kjøpte jeg fra www.going.no og den andre fant jeg på en Norli bokhandel. Tror ikke det er samme merket, men de ser til forveksling like ut. Kostet rundt 200 kroner per stykk. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Målene hennes og Smart Planet sine er identiske.
|
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jeg så på en slik i butikken, men kjøpte den ikke fordi lokket så så lealaust ut. Silikonlokket mangler jo festeanordning. Er dere ikke redd for at lokket faller av nedi sekken? |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Fin boks, men jeg tar ingen sjans på lokk som garantert ikke faller av. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Nå ser jeg flere har kommentert det med lokket. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jeg så nå på "orginalen" på nett, denne ser ut til å ha klaffer til å feste silikonlokket med, gjør det ikke? Finner ikke veldig gode detaljbilder av den, men det ser ut som om det stikker to klaffer ut i kortendene. Isåfall kan det hende at jeg endelig har funnet Den Perfekte Matboks! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Daffy: link?
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Her er hjemmesiden til originalen: http://www.smartplanethome.com/collections/meal-kits. Dessverre er akkurat den utsolgt. :/
|
|
|
#38 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Å, de likte jeg! Mulig jeg må ha en sånn.
|
|
|
#39 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sier hun at andre har rappet hennes design ? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Glamorøs
|
Nei, jeg mener at hun har rappet smart planet sitt design og utgir det for å være sitt eget. Evt. Så er det smart planet som produserer boksene hennes også, da har hun ikke rappet det, men ei heller funnet det opp selv. Det er jo helt fair å si at man har funnet noen som lager perfekte matbokser og at man har fått dem til å produsere en. Men det er noe helt annet enn at man har designet det selv. Det er jo en flott boks, til en super pris (billigere enn å kjøpe originalen) og lett å få tak i gjennom Rimi, så det er fordeler i massevis allerede.
|
![]() |
|
|