|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#23 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hverdagslogistikk
|
|
|
#24 |
|
maler
|
Sv: HverdagslogistikkDet er neste år du får utfordringen.
|
|
|
#25 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: HverdagslogistikkDa er første alenemorgen unnagjort, det gikk knirkefritt om jeg må få si det selv.
|
|
|
#27 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: HverdagslogistikkEsme sa det ja. Her står jeg opp 05:50 og har levert en på SFO og to i bhg og er på jobb kl. 8.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HverdagslogistikkHenger meg på tråden, for fremover skal jeg jobbe fullt og får lang vei til jobb.
|
|
|
#29 |
|
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
Sv: HverdagslogistikkMannen og jeg tar 2/3 timer ulønnet perm hver uke. Til sammen blir det 1 time mindre arbeid til sammen hver dag. Det betyr at vi kan stå opp litt senere / stå opp sammen / stresse mindre/ hente i barnehagen litt tidligere.
|
|
|
#30 |
|
er her
|
Sv: HverdagslogistikkSkjønner ikke hvorfor dere må stå opp så tidlig, men jeg bruker maks 5 min på å gjøre meg klar om morgenen, så kanskje det er grunnen.
|
|
|
|
#31 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: HverdagslogistikkJeg dusjer, kler på meg, sminker meg, grer håret og pusser tenner, det tar vel 30-40 min. Så er det påkledning av unger, det tar alt fra 10-15 min til 25-30 min avhengig av hvor samarbeidsvillige de er. I dag var vi ute av døren 1 time og 15 min etter at jeg stod opp, det synes jeg ikke er så ille.
|
|
|
#33 |
|
Klar
|
Sv: HverdagslogistikkDet høres jo ut som du klarte det helt flott |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: Hverdagslogistikk
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: HverdagslogistikkJeg synes det er styrete nok å få toåringen levert i barnehagen med babyen på slep, jeg, så jeg er imponert! Skal sies at jeg ikke kjører, så jeg må trille i 25 minutter, men bortsett fra det er det jo egentlig ikke en stor utfordring. Jaja, vi har alle vårt.
|
|
![]() |
|
|