|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bystasjonen i Bergen - parkering, handicap m.m.Skal hente ei eldre dame som kjem med buss til Bystasjonen i Bergen. Ho har dårlige bein, og smerter når ho må gå langt. Eg har gjort dette før, og sleit seriøst med å finne ut kor eg skulle parkere bilen. Eg endte opp med å parkere på eit av plana over, men det blei altfor mykje gåing for henne. Lurer på om det er mulig å unngå
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Bystasjonen i Bergen - parkering, handicap m.m.Dette vet jeg ikke noe om, men kunne det ikke vært en ide å gå av på et stopp før eller senere, så kan du plukke henne opp på selve stoppet?
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Bystasjonen i Bergen - parkering, handicap m.m.Jeg trodde det var lov å kjøre inn der bussene stopper. Ikke parkere, men av-påstigning? Synes ikke det er såå lenge siden jeg gjorde det selv, men det er mulig det ikke var lov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bystasjonen i Bergen - parkering, handicap m.m.Hva med å stå i parkeringagarasjen rett ved heisen på høyre side og så bare ta heisen som er på baksiden der rett opp. Det pleier jeg gjøre når jeg skal hente. Lenfe siden jeg harvtatt buss derfra men tror ikke det skal bli langt å gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Bystasjonen i Bergen - parkering, handicap m.m.I Oslo ligg det kart over HC-parkering på bymiljøetaten sine websider. Det finst ikkje tilsvarande i Bergen?
![]() |
![]() |
#6 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Bystasjonen i Bergen - parkering, handicap m.m.Eg fann ei ubrukt busslomme på baksida, på gateplan
![]() |
#7 |
Epikur
|
![]() Sv: Bystasjonen i Bergen - parkering, handicap m.m.Hvis hun kommer nordfra er det et tips å stoppe i Eidsvåg eller på Åsane terminal. Mye enklere for dem som er dårlig til beins.
![]() |
|
|