Sv: FPs partibarometer
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Akkurat nå er jeg på nibbet til å starte en kampanje mot MDG (og andre særinteressepartier). De har en fullstendig usammenhengende politikk, og vi KAN ikke fylle opp Stortinget med partier som skal være "en stemme for en (EN!) viktig sak" uten å ha en politikk det er hode og hale på. Jeg begriper ikke at man kan stemme på et parti der man vet at det ville vært KATASTROFE for Norge om de fikk reell makt.
Eg må berre få tillata meg å protestera litt på dette. MDG er ikkje eit særinteresseparti med ei(EI!) viktig sak - sjølv om mange yndar å framstilla det slik, anten av di dei ikkje veit betre eller av di dei har ein agenda som gjer dei tent med å få etablert ei slik oppfatning av oss.
Ja, me har miljø og klima langt framme som nokre av dei viktigaste sakene(og ikkje er vel strengt tala det å vera oppteken av levvevilkåra til våre born, barnebarn og alt levande i naturen for særinteresser å rekna, vil eg hevda) men me har eit program som tek for seg alle sider av samfunnet på lik linje med alle andre parti og er heilskapleg utforma med omsut for miljø og livskvalitet som berande grunnmur.