|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
Se resultatene: Ja eller Nei til å søke OL i Oslo | |||
Stemmer i Oslo, stemmer JA |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 9,15% |
Stemmer i Oslo, stemmer NEI |
25 | 16,34% |
Stemmer ikke i Oslo, men er FOR |
20 | 13,07% |
Stemmer ikke i Oslo, men er MOT |
83 | 54,25% |
Whatever |
11 | 7,19% |
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
maler
|
![]() Sv: Ja eller nei til OL i Oslo?
Næh, men det må være lov til å mene at gitt at man velger å bruke 40 milliarder på fest, moro og infrastruktur, så vil man prioritere dem på noe annet enn OL? Som forklaring på at man synes OL er en dårlig ide?
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Ja eller nei til OL i Oslo?
Jeg synes det er helt OK at man ikke ønsker å bruke 40 milliarder på OL, og at man heller ville ha brukt penger der og der. Det jeg reagerte på i hovedsak var at jeg leste det som om det reellt sett kom til å være 40 milliarer som man kunne bruke hvis det ikke ble OL. Og jeg reagerte også på dette med at "vi ikke har penger" - for det har vi, det er snarere om vi skal bruke dem, hvor mye vi skal bruke og hva vi skal bruke dem på - jeg reagerte på.
![]() |
#3 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Ja eller nei til OL i Oslo?Eg må innrømme at eg blei litt skuffa over at det ikkje gjekk an å stemme på bare paralympics.
![]() |
![]() |
|
|