Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-13, 09:51   #81
Meiose
Aktiv

Meiose sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Meiose er litt kulMeiose er litt kul
Standard

Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!

Jeg hadde denne med meg i sekken i går, lokket satt fast selv om den lå både sidelengs og opp ned! Kan kanskje være verre i sekken til ett veldig aktivt barn, men med ett tykt strikk rundt vil jeg tro det går bra. Kan sjekke om de enda fins her hvis det er fler som ikke har fått tak i!

Meiose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 10:12   #82
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg får en helt vanlig tine yoghurt i det mellomste rommet. Lokket buler litt, men det sitter på for det. I går fikk barna sånn miniyoghurt (danonini?) Den fikk plass i det minsterommet.

Gammel 22-08-13, 10:20   #83
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Gjerne Meiose!

Gammel 22-08-13, 10:26   #84
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På vår lokale Rimi hadde de flust av de boksene, så nå har jeg kjøpt tre stykker for å teste. Selv om lokket kan føles som om det sitter løst, så kan jeg jo bare ta en strikk rundt for sikkerhets skyld.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 14:48   #85
guttemamma
Superduperaktiv

Medlem siden: Aug 2007
guttemamma er populærguttemamma er populærguttemamma er populær
Standard

Anbefaler bendit-matboksene som de har på Kiwi! 2 rom, plass til yoghurt og godt festet lokk. Har både bendit og Rimi sin matboks. Bendit er favoritt her!

guttemamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-13, 15:16   #86
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal sjekke ut denne i butikken i helga: http://www.enklereliv.no/foodbook.html
Eldstemann kom hjem fra skolen og sa at en klassekamerat hadde fått seg denne.
Genial å ha i sekken! Dog ikke plass til Yoghurt, men det bruker ikke vi likevel...

Ser de har et par andre artige varianter der...

Gammel 24-08-13, 16:14   #87
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, nå har jeg prøvd denne et par dager. Den har helt klart sine kvaliteter. Men det er mer enn løse lokk jeg har å sette fingeren på. Det ene er at lokket trenger såpass mye plass i dybden at det er vanskelig å beregne hvor mye man kan ha i boksen før lokket settes på. Jeg skulle også ønske meg et hardt lokk. Det som irriterer meg aller mest, riktignok, er at den er så himla vanskelig å tørke. Jeg må tørke den omhyggelig etter at den er tatt ut av maskinen, og hele håndkleet blir jo klissvått. I utgangspunktet misliker jeg sterkt silikon som materiale, men jeg ser helt klart fordelen med at den kan forminskes. Det er et stort pluss. Jeg kommer til å bruke den, og jeg er takknemlig for hun som kjøpte til meg!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-13, 19:08   #88
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vasker for hånd og lar de tørke på benken.

Gammel 24-08-13, 19:16   #89
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av guttemamma, her.

Anbefaler bendit-matboksene som de har på Kiwi! 2 rom, plass til yoghurt og godt festet lokk. Har både bendit og Rimi sin matboks. Bendit er favoritt her!

Samme her, veldig fornøyd!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.