|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jeg hadde denne med meg i sekken i går, lokket satt fast selv om den lå både sidelengs og opp ned! Kan kanskje være verre i sekken til ett veldig aktivt barn, men med ett tykt strikk rundt vil jeg tro det går bra. Kan sjekke om de enda fins her hvis det er fler som ikke har fått tak i! |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jeg får en helt vanlig tine yoghurt i det mellomste rommet. Lokket buler litt, men det sitter på for det. I går fikk barna sånn miniyoghurt (danonini?) Den fikk plass i det minsterommet.
![]() |
#83 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Gjerne Meiose!
![]() |
#84 |
Står på egne ben
![]() Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!På vår lokale Rimi hadde de flust av de boksene, så nå har jeg kjøpt tre stykker for å teste. Selv om lokket kan føles som om det sitter løst, så kan jeg jo bare ta en strikk rundt for sikkerhets skyld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Anbefaler bendit-matboksene som de har på Kiwi! 2 rom, plass til yoghurt og godt festet lokk. Har både bendit og Rimi sin matboks. Bendit er favoritt her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jeg skal sjekke ut denne i butikken i helga: http://www.enklereliv.no/foodbook.html
![]() |
#87 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Hm, nå har jeg prøvd denne et par dager. Den har helt klart sine kvaliteter. Men det er mer enn løse lokk jeg har å sette fingeren på. Det ene er at lokket trenger såpass mye plass i dybden at det er vanskelig å beregne hvor mye man kan ha i boksen før lokket settes på. Jeg skulle også ønske meg et hardt lokk. Det som irriterer meg aller mest, riktignok, er at den er så himla vanskelig å tørke. Jeg må tørke den omhyggelig etter at den er tatt ut av maskinen, og hele håndkleet blir jo klissvått. I utgangspunktet misliker jeg sterkt silikon som materiale, men jeg ser helt klart fordelen med at den kan forminskes. Det er et stort pluss. Jeg kommer til å bruke den, og jeg er takknemlig for hun som kjøpte til meg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!Jeg vasker for hånd og lar de tørke på benken.
![]() |
#89 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Endelig har jeg funnet en perfekt matboks!
Samme her, veldig fornøyd! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|