Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Pinlig innrømmelse ...

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-07, 12:35   #1
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Pinlig innrømmelse ...

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

For ikke å snakke om at frp-velgere ofte ikke har peiling på hva de egentlig stemmer på, og ikke har satt seg inn i programmet i det hele tatt (ikke det at det alltid virker som om frp-politikerne selv heller har helt oversikt over akkurat det....)

Det er akkurat slike fordommer jeg mener... Hva vet du om det? Om at ikke FRP-velgere har satt seg inn i programmet deres?

Gammel 05-05-07, 13:15   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Og hva er pinlig?

At man har samme ideologi som FrP står for?

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Det er akkurat det jeg mener. Synes det er synd at de som ikke er enig i ett partis politikk skal stemple det parties velgere som mindre begavet ol... Selv om jeg synes mange andre partis meninger er helt på tryne, som blandt annet mye av det SV står for, er jeg da ikke ned på velgerne som stemmer SV...

Stoooor forskjell. SV fører en sosial politikk, en politikk som støtter de svake. FrP gjør nøyaktig det motsatte.

Men det er forøvrig bra at du ikke ser ned på dem som har omtanke for andre, og har det nedfelt i partiprogrammet.

Og nei, jeg stemmer ikke SV.

Gammel 05-05-07, 13:55   #3
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Det er akkurat slike fordommer jeg mener... Hva vet du om det? Om at ikke FRP-velgere har satt seg inn i programmet deres?

Det kalles ikke fordommer, det kalles erfaringer....
(jeg skrev heller ikke alle, men at frp-velgere ofteikke vet hva de egentlig har stemt på)

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.