Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Katten vår er syk

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-13, 15:17   #30
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Katten vår er syk

Ja dere nevner godsaker som skinkeost, leverpostei, brunost osv. Det var når hun ikke ville ha hverken skinkeost eller leverpostei at jeg virkelig ble bekymret. Jeg fant tunfisk i skapet, og hun bare smakte såvidt på det! Da bestemte jeg meg for å ringe veterinær.

Hun er en katt som liker å være ute. Hun har endret seg litt siste året. Før var hun mest inne, gikk ut for å kikke litt og ta runden i nabolaget, og så kom hun inn igjen. Nå er hun borte i flere timer og hun går nok litt lengre turer siden hun ikke alltid kommer når vi roper på henne. Hun får veldig god mat og stell hos oss, kjøper godt fôr hos dyrebutikk eller veterinær og hun skal ha det godt på alle måter. Skulle ønske hun ikke gikk så langt bort, bare.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:16.