Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge håret hjemme - oransje

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-13, 18:10   #21
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge håret hjemme - oransje

Jeg har lyst nok hår til at det bare kan farges over. Nå.

Men jeg har brukt ca 17 timer i frisørstolen på å komme meg fra sort til orange, og likevel ha et sunt og levende hår, gjennom det siste året, så det skulle bare mangle.
(Men to uker i spania i sommer gjorde håret sprøtt og tørt og livløst og alt. )

Gammel 27-08-13, 18:42   #22
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får vente til alt håret er gråhvitt. *silverlining*

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 19:11   #23
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Spør frisøren hvilken fargekode hun bruker. Min frisør var så grei at hun gav den til meg da jeg ønsket å hjemmefarge.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 00:35   #24
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hennafarge.

Gammel 28-08-13, 00:58   #25
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Henna blir ikke sånn oransje.

Gammel 28-08-13, 07:36   #26
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt Fudge Paintbox tidligere, med veldig bra resultat. Men de er kanskje for ekstreme?

http://www.fudgehair.co.uk/paintbox/...me-colours.htm

Gammel 28-08-13, 10:08   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Ja, de paintboksene blir hakket over det jeg vil ha igjen, Jeg bruker å blande paintboksoransje i hårkuren min, for å freshe opp fargen litt innimellom, men ellers blir fargen litt feil, ja.
Men det er kule farger.

Gammel 28-08-13, 10:09   #28
Serafin

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Er ikke vi venner på FB?
I såfall var det det samme bildet jeg har der. Og Instagram også ser jeg.
(Hvis du har et bilde som funker, bruk det overalt, er nok mottoet mitt.)

Jeg fant deg på instagram.

Ganske likt det orange jeg har hatt i sommer, men jeg må farge opp igjen.

Egentlig tror jeg vi har ganske likt hår, sånn i hvordan det oppfører seg. Bare mitt er kort nå.

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-13, 10:11   #29
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har egentlig lyst å farge håret lilla - men jeg skal ikke gjøre det altså - men jeg synes det er så fint! - Når jeg kommer i leggevannalderen, da skal jeg ha det.

Gammel 28-08-13, 10:13   #30
Serafin

Serafin sin avatar

Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har hatt lilla hår, i tenårene. Og blått. Og signalrødt. Og i det hele tatt.

Lillesøster 09
Gammel 28-08-13, 10:21   #31
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg har hatt lilla hår, i tenårene. Og blått. Og signalrødt. Og i det hele tatt.

Kjenner igjen den ja. Nå er jeg bare kjedelig på håret.

Gammel 28-08-13, 10:26   #32
Serafin

Serafin sin avatar

Standard

Jeg var spesielt snasen da jeg hadde lilla hår og rastafletter. Kremt.

Lillesøster 09
Gammel 28-08-13, 10:33   #33
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Sitat:

Man er ikke snasen med slikt hår, og det er vel ikke snasen man går for heller?

Da går man gjerne for kul eller tøff eller annerledes, og det skal man aldeles ikke kimse av.
Det er ikke alltid det er om å gjør å være så forbaska snasen eller pen.

Gammel 28-08-13, 10:35   #34
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Litt digresjon, men jeg gikk litt hårshow og sånn før. På det ene hadde jeg knall lilla hår, og "spikes". Så ut som dreads, men ikke like heftig som dreads. Det var pes nok å få vasket det ut igjen altså. Det var ca en boks voks oppi der. Og jeg hadde hår til skuldrene. Men kult var det!

Gammel 28-08-13, 10:44   #35
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også hatt orange hår!

Oppskrift: Bleik det helt hvitt, og så hjemmeblek det noen ganger. Det blir orange. I hvert fall på meg.

Blir litt stivt og rart da.

Gammel 28-08-13, 10:55   #36
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Jeg har også hatt orange hår!

Oppskrift: Bleik det helt hvitt, og så hjemmeblek det noen ganger. Det blir orange. I hvert fall på meg.

Blir litt stivt og rart da.

Jeg har og hatt baktusfarget hår (eller er det karius?) - også med samme fremgangsmåte. Håret kjentes ut som gelé da jeg vasket det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:17.