|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#601 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hva strikker du nå? IVTidigere har jeg srikket ikke mindre enn 4 Nøstebarntepper, en Nøstebarn voksejakke og tre omslagsjakker.
|
|
#603 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVEn liten vest til babyen som kommer i februar. Den ble veldig myk og strekkbar, så denne blir god tror jeg. Strikket i myk Merino. Fornøyd!
|
|
#606 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva strikker du nå? IV
Skal du ha baby? |
|
|
|
|
#607 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg panikkstrikker Milo-vest til babyen til venninne med termin i morgen. Jeg strikker egentlig bare om vinteren, så jeg er visst en smule rusten - det går ikke akkurat fort. |
|
|
|
|
#608 |
|
Hjuleglede
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva strikker du nå? IVHolder på med en Skappelgenser som jeg skal ha selv. De er absolutt ikke fine, men jeg vil ha noe varmt og mykt å krype inn i nå når høsten setter inn. Strikker i Drops Alpaca mix og Vivaldi. |
|
|
|
|
#609 |
|
søt
Sv: Hva strikker du nå? IV
Takk, og ja! Galskapen lenge leve.
|
|
#612 |
|
Lengter etter sola
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg har vært på fabrikkutsalget til Sandnesgarn og kjøpt Alpaca til halv pris. Skal strikke Mariusgenser med rund sal til meg selv.
|
|
|
#613 |
|
snur
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg holder på med nøstebarnteppe til tantebarn som kommer i sept/okt. Så skal jeg strikke denne her etterpå. Hun vil gjerne ha en bilstolpose men denne ser ikke ut til å ha hull til sele mellom beina. Noen som har strikket bilstolpose som vet ca. hvor bredt det hullet skal være og hvor det skal plasseres?
|
|
#615 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva strikker du nå? IVAmylin, nydelige votter! Hvor fant du mønsteret? |
|
|
|
|
#616 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hva strikker du nå? IVJeg har lagt genseren min (en sommervariant som kan vente til våren igjen) og bunad til frøkna på hyllen for en stund og har startet på denne kjolen i duse rosa/lilla toner sammen med offwhite og beige. Jeg strikker forøvrig også i ull (Sisu) ettersom vi går høsten i møte. Det blir så fint og er så GØY å strikke!!
|
|
#619 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hva strikker du nå? IVHar bestilt garn til denne:
![]() |
|
|