Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Dere med instrumentspillende barn - kjøper dere eget instrument?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-13, 11:33   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med instrumentspillende barn - kjøper dere eget instrument?

Min spiller i korps, og han har instrument gjennom korpset. Jeg syns det er veldig greit, og kommer ikke til å kjøpe noe eget instrument til han før han er såpass stor at han har tatt et valg om at dette er noe han vil fortsette med.

Han har andre instrumenter hjemme, men akkurat korpsinstrumentet er så dyrt at det ønsker jeg ikke å kjøpe.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-13, 14:44   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med instrumentspillende barn - kjøper dere eget instrument?

Nå spiller ikke mine unger instrument, men har selv spilt cello i mange år tidligere når jeg var barn og ungdom, og da leide vi instrument frem til jeg kunne kjøpe voksen instrument på ungdomskolen. Og også når en kommer til et visst nivå så bør en kjøpe eget instrument. Men en cello holder seg i pris og vil ikke tape seg i verdi, så om hun har en stor interesse for dette og spiller mye så ville jeg kjøpt eget instrument. Jo eldre den er jo bedre er dem gjelder det for cello. Men bue er vel så viktig som instrumentet, så om de har veldig billigste variant av buer på musikk skolen så kan det være greit å kjøpe en egen bue med litt bedre kvalitet på både hår og stang. Har en veldig dyrt instrument så må det tegnes egen forsikring på den, men så lenge det er innenfor en viss verdi så dekkes det av reiseforsikringen og innboforsikringen. Sjekk med forsikringsselskapet deres.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:33.