Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Litt forumlei

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-07, 20:01   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Litt forumlei

Ville bare si jeg er litt sånn forum lei! Jeg har altså ikke stukket av.. men er bare litt stille av meg nå for tiden!
Ikke sikkert noen har lagt merke til det.. Men ville bare si ifra!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 20:02   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt forumlei

Det er typisk denne årstiden.

Gammel 05-05-07, 20:03   #3
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Ville bare si jeg er litt sånn forum lei! Jeg har altså ikke stukket av.. men er bare litt stille av meg nå for tiden!
Ikke sikkert noen har lagt merke til det.. Men ville bare si ifra!

Det er et sunnhetstegn. Kom deg ut! Det er VÅR

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 20:04   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Det er typisk denne årstiden.

Ja det er nok det...

Det har blåst og blåst idag!

Men det er uannset deilig at det begynner å bli varmt! Igår var vi på stranda og barna badet! Det var så skjønt og varmt! :d

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 21:56   #5
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ha en god nettpause, så skrives vi når du får ånden over deg igjen.

Gammel 05-05-07, 22:03   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Vår? Jessica tok den med seg sørover. Her snør det.

Det har vært ganske dødt her på forumet i det siste. Jeg håper at det kvikner til igjen.

Gammel 05-05-07, 22:04   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Men det er uannset deilig at det begynner å bli varmt! Igår var vi på stranda og barna badet! Det var så skjønt og varmt! :d

Gammel 05-05-07, 22:24   #8
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Vår? Jessica tok den med seg sørover. Her snør det.

Det har vært ganske dødt her på forumet i det siste. Jeg håper at det kvikner til igjen.

Nei, nå tuller du det snør vel ikke. Det var jo solskinn når jeg dro idag....

Kanskje jeg skal sette igang en diskusjon ala kondomer........ Så får vi se om det blir liv

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 22:45   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Det sluttet heldigvis og snø, himmelen ble blå igjen og gatelysene slo seg av.
Nå kommer vel våren. :legter:

Gammel 05-05-07, 22:46   #10
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Kanskje jeg skal sette igang en diskusjon ala kondomer........ Så får vi se om det blir liv

Ja, kom igjen.

Gammel 06-05-07, 13:36   #11
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Da er vi nok flere. Jeg har ikke sluttet eller noe. Det er bare masse å gjøre på jobb (det er jo da jeg vanligvis er innom her), i tillegg til at jeg er littegrann opphengt i facebook. Og inntill i morges var også våren/sommeren her på besøk.

Jaja, kommer helt sikkert sterkere tilbake jeg også.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.