|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Et uformelt, men bra spisested i Oslo?Vi skal ut (i Oslo) en hel vennegjeng (ca 12 stk) og spise og kose oss. Vi ønsker et sted hvor vi kan spise godt, så gjerne bli sittende å ta litt drikke etterpå. Stedet kan godt skli over til å bli et utested utpå kvelden. Alternativt så må det finnes en pub eller noe, rimelig rett ved siden av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Et uformelt men bra spisested i Oslo?Fridays på aker brygge! God mat, masse forskjellig slik at alle finner noe de liker, utrolig gode drinker, og god stemning!
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
|
![]() Sv: Et uformelt men bra spisested i Oslo?
Ja, men som jeg skrev.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Et uformelt men bra spisested i Oslo?Bør lære meg å lese ordentlig.
![]() |
![]() |
#8 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Et uformelt men bra spisested i Oslo?Delicatessen synes jeg er perfekt til sånt. Det er ikke så lett å få bord, da, men hvis man er tidlig ute, går det fint.
![]() |
#9 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Et uformelt men bra spisested i Oslo?Det som er så dumt med Delicatessen er at de ikke tar bordbestillinger og det kan være vanskelig å stable sammen bordene til såpass mange. Men enig i at det er god mat og hyggelig sted. Lenge siden jeg har vært der må!
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Et uformelt men bra spisested i Oslo?Jeg likte meg godt på Trattoria Popolare her om dagen, romslig lokale, god mat, nær alskens andre Grünerløkka-steder.
![]() |
#12 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Et uformelt men bra spisested i Oslo?
Popolare er et av mine favorittsteder, men funker dårlig når en er flere enn fire pga akustikken. Umulig å føre en samtale med andre enn de du sitter rett ved siden av. Perfekt for 2-4 (kommer rett fra hyggelig middag ned en venninne der nå), men ikke flere. Dessverre.
![]() |
![]() |
#15 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Et uformelt men bra spisested i Oslo?Hells Kitchen er også et kult sted, der det blir ganske rocka på kvelden. Det er vel mest pizza, men veldig god pizza.
![]() |
#16 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Et uformelt men bra spisested i Oslo?Jeg likte meg på Südøst for kort tid siden. Vi satt ute, hadde bestilt bord til en gjeng fra jobb. Mange jobbgjenger der på fredagsmat+pils, maten var deilig. Etter at vi hadde spist satt vi ute i en sofagruppe. Vi var veldig heldige med været, så jeg aner ikke om det er noe lokale inne en gang.
![]() |
#17 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Et uformelt men bra spisested i Oslo?Hva med asiatisk, typ Tabibito eller Dinner? De ligger jo rett mellom National og rådhuset.
![]() |
|
|