|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Jeg har testet kollektivt, og det tar for lang tid. Dessuten kommer jeg meg ikke tidsnok på jobb i helger.
|
|
|
#2 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Jeg kjørte alltid av ved Ullevål Stadion, men parkerte utenfor sykehustomten og spaserte ned bak Kiwi. Kom fra E18 vestfra da, så ikke helt sammenlignbart. Men aldri kø på Sognsveien.
|
|
|
|
#3 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?MAnnen mener at det lureste er å kjøre av ved Ullevål Stadion.
|
|
|
|
#4 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Jeg kjører av ved Tåsen, og ned Tåsenveien. Parkerer utenfor sykehusområdet, og går inn den porten som er på den siden.
|
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemt
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Viss du kjører i rushtiden så er det stort sett alltid kø i Tåsentunnelen, så jeg vil avbefale Ullevål i rushen pga den.
|
|
|
|
#6 |
|
saftig
|
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Hvis det er kø på Ringveien så kan det jo hende det lønner seg å komme seg av så fort som mulig. Jeg ville tatt av ved Tåsen og kjørt ned Tåsenveien.
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Da tester jeg ut det, takk for svar. Ringen er jo ikke veldig morsom, men jeg tror ikke alternativene er noe bedre.
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Tåsenveien er lurest når du kommer østfra, ja. Da slipper du hele tåsentunellen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Men er det så tett før/oppunder 07 da, står du ikke egentlig temmelig fritt? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Klar
|
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Jeg ville ihvertfall tatt ring 2 bort til Helsfyr og ut på E6 der på vei hjem. Køen gjennom Tåsentunnellen kan fint begynne i 3-tida. Til jobb kan du velge fritt, tror jeg. Hva sier GPS'en at er raskest? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Jeg har forresten pleid å kjøre av ring 3 på Sinsenkrysset - mailundveien - ring 2 når jeg skal nordfra til Ullevål eller neddi området der, men det er bare på vanen, ikke fordi jeg vet om det lønner seg eller er bedre i rushet eller noe. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?
Neineinei!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Jeg pleier å vente på bussen ved Ring 3,vanligvis går trafikken greit fra Sinsenkrysset til Tåsentunnelen fram til ca 7.45. Etter det begynner det å gå langsomt, og det stopper ofte opp før Tåsentunnelen (mellom Nydalen og Tåsentunnelen når du kommer vestfra).
|
|
|
#16 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her hvis jeg en sjelden gang kjører på ukedagene. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men Ring 3 østover egner seg best for de som liker å stå stille i bilen sin på ettermiddagen!
|
|
|
#18 |
|
Tidsklemt
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Viss det er et alternativ for deg å kjøre Trondheimsveien oppover, så kan det være alternativ rute hjem.
|
|
|
|
#19 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Du kunne ikke kjørt til en slags innfartsparkering da, også tatt kollektivt videre inn i gryta?
|
|
|
#20 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Kjøre til og fra Ullevål Sykehus i rushen - hvilken rute?Nå begynner det å bli noen år siden jeg kjørte mellom Rikshospitalet og Vålerenga, men jeg ville også tatt Tåsenveien og Ring 3. Hold deg godt unna Ring 2, den er et mareritt.
|
![]() |
|
|