Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-07, 22:36   #1
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så lenge dere ikke viderefører flyskrekken til barnet, kan jeg ikke se at dette skal ha noe med foreldrerollen deres å gjøre.

Helt enig. Og jeg var nesten 18 første gang jeg fløy.

Gammel 05-05-07, 22:45   #2
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Åtteåringen har aldri vært oppe i fly. Dårlig mor?

Jeg tror jeg var 14 år før jeg reiste med fly første gang. Nå reiser jeg relativt ofte, men er skikkelig redd hver gang. Har familie på vestlandet og lillegutt på snart 2 år har flydd mye.

Men føler meg ikke akkurat som en god mor der jeg sitter og tvinger ham ned på fanget mitt mens han hyler av full hals. Svetten siler av oss begge, han sint, jeg livredd (for flystyrt) og stresset.

Synes ikke akkurat flyturer er det mest innholdsrike man kan finne på. Latså selve flyturen, men kan vel skjønne at det virker forlokkende på en 8-åring da.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.