Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken nespressomaskin?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-13, 13:57   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken nespressomaskin?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Denne?

Har jo fått riktig god kaffe av Palmen før, jeg.

Jeg har den melkeskummeren der på jobben, og jeg får ikke latten like god som hjemme altså. Bruker tilnærmet lik kapsel og samme melk, men de blir helt forskjellige.

Jeg liker at jeg bare kan skylle gjennom lattissimabeholderen med clean-knappen etter bruk og sette den i kjøleskapet, med resten av melken i. Så vaskes den vel i maskin 2 ganger i uka. Fungerer perfekt for meg.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-13, 13:59   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jeg har den melkeskummeren der på jobben, og jeg får ikke latten like god som hjemme altså. Bruker tilnærmet lik kapsel og samme melk, men de blir helt forskjellige.

Jeg liker at jeg bare kan skylle gjennom lattissimabeholderen med clean-knappen etter bruk og sette den i kjøleskapet, med resten av melken i. Så vaskes den vel i maskin 2 ganger i uka. Fungerer perfekt for meg.

Jeg lager stort sett bare latte i helgene, og da har det hendt () at beholderen har stått litt lenge i kjøleskapet og så må det vaskes og styres neste gang før jeg i det hele tatt får laget meg kaffe. Og før jeg har fått kaffen min på lørdagsmorgenen har jeg en tendens til å bli litt hissig.

Gammel 02-09-13, 14:01   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg lager stort sett bare latte i helgene, og da har det hendt () at beholderen har stått litt lenge i kjøleskapet og så må det vaskes og styres neste gang før jeg i det hele tatt får laget meg kaffe. Og før jeg har fått kaffen min på lørdagsmorgenen har jeg en tendens til å bli litt hissig.

Den skjønner jeg. Jeg hadde det også sånn en periode, men nå er jeg blitt flinkere til å huske å sjekke den. Og et annet poeng er at jeg kun bruker laktosefri melk, som har mye lenger holdbarhet enn vanlig melk, så beholderen kan stå lenger med den samme melken i uten å bli dårlig. Smaken er ikke forskjellig fra vanlig melk, bare prisen.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.