Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Eiffeltårnet, rekker vi det?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-13, 22:38   #6
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Sv: Eiffeltårnet, rekker vi det?

Sjekk ut kl 10. 40 min med RER inn til Paris er det vel. Gå av på Triumfbuen eller sjekk om den går helt til Eiffeltårnet, det er en RER stasjon like ved. Hvis ikke tar dere linje 6 til Trocadero og går bort til tårnet derfra. Mye gøy å se på derfra, pluss det er der utsiktsplatået er.
Tips om dere absolutt vil OPP i tårnet er å bestille billetter på forhånd, kjøpes på nettet her feks http://www.tour-eiffel.fr/en/prepari...our-visit.html

Men like kult sånn egentlig å bare være rundt det og sånn. Man mååååå ikke opp. Men såklart, det er jo et lite must, ihvertfall en gang i livet. Jeg får sinnsykt høydeskrekk sist jeg var oppe i det.

Så kan dere spise lunch på cafe på Trocadero. Så tar dere metro tilbake til Triumfbuen (heter på fransk place de l'Étoile) og tar Air France-bussen derfra (går fra en av sidegatene fra Triumfbuen) til CDG Roissy. Ta bussen kl 16. (Eller taxi hele veien seff, mulig like dyrt siden dere er så mange). Da kan dere bare ta en taxi direkte fra Trocadero feks. Flere og flere med 7-setere i Paris nå.

Men hva gjør dere med bagasjen?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:53.