|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Synking av Kindle-app for Android og KindleJeg har Kindle, og har installert app på Android-telefon. Jeg trodde da at jeg kjekt og greit kunne lese bøkene som ligger på Kindle på telefonen, men dengang ei. Jeg har synkronisering skrudd på, men får ikke opp en eneste bok i appen. Hva gjør jeg galt?
|
|
|
|
#2 |
|
Unik
|
Sv: Synking av Kindle-app for Android og KindleHar du logga deg inn med amazon brukarnamnet ditt ?
|
|
|
#4 |
|
Unik
|
Sv: Synking av Kindle-app for Android og Kindle
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Synking av Kindle-app for Android og KindleNår jeg står på Home får jeg ikke opp bøkene jeg har på Kindle... Må jeg kjøpe dem på nett for at de skal funke begge steder? Jeg pleier jo bare å kjøpe rett fra brettet.
|
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Neida, du har kjøpt dem sånn at de skal være tilgjengelig begge steder. Men noen ganger har det bøgget, sånn at man må refreshe i appen. Og enda noen færre ganger har jeg måttet gå på amazonsiden, valgt Manage kindle og sendt boken til rett device.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Synking av Kindle-app for Android og KindleTakk! Det så faktisk ut til at selve Kindle ikke var registrert på Amazon-kontoen min, selv om det er den jeg bruker til å handle bøker... Go figure. Jeg får imidlertid fortsatt ikke opp bøker hverken i appen eller på Manage kindle. Føler meg passe
|
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Du finner dem ikke når du velger "Cloud" heller? Og så har du syncet i selve appen?
|
|
|
#10 |
|
Mother of Dragons
|
Har du handlet på en annen amazon feks co.uk? Eller en annen konto? For du får ikke kjøpt på kindlen om den ikke er registert på en eller annen konto tror jeg.
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Synking av Kindle-app for Android og KindleHar synket i appen, ja. Antakelig har jeg kjøpt Kindle på et sted og lastet ned fra et annet, men jeg fant den ikke på hverken .com eller .co.uk. Nå har jeg registrert den på amazon.co.uk, så da får jeg prøve å kjøpe en bok og se hva som skjer.
|
|
|
|
#12 |
|
Mother of Dragons
|
Nei, som norsk må du bruke amazon.com-kontoen din, for å være sikker på at det ikke blir noe tull.
|
![]() |
|
|