Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Å skaffe seg hund

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-13, 18:50   #10
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Man kan absolutt jogge med dem og gå lange turer. Sykle med dem et annet sted enn å ha dem i sykkelkorg fungerer ikke.

Angående ferge så vet jeg ikke, jeg var ikke med på turen selv og det skjedde i 2006 og på ferge til Polen over natten. 20 timer må bli for langt, de må kunne tisse og bæsje.

Vi klippet vår ca 3 ganger per år. Jeg syns ikke det ble kjempebra (til forskjell til den rasen vi har nå som blir nydelig kortklipt). Jeg er allergisk og fikk astma om jeg var nødt å holde på alt for mye med pelsen, så det var nødvendig. Pelsstellet ved TV er en god løsning.

Veldig hengivne, fullstendig enig!

Vår bodde også i bur (eller inngjerding under trappen) på natten og når vi ikke var hjemme og han elsket det. Det var hans egne kosested. Anbefales varmt!

Takk igjen.

Vi er ikke allergiske (saa vidt vi vet i alle fall), og det höres ut som en lur lösning aa ta pelsstell om kveldene foran TV, en. Klipping tre ganger i aaret var ikke saa mye, saa det gaar nok ogsaa bra.

Bur synes jeg liksom höres saa trist ut. Kosested OK, men det finnes jo saa mange andre koselige hundesenger og myke "hus" til aa ha inne, saa jeg ser heller for meg at den faar et slikt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:58.