Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Paleo

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-13, 21:21   #25
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paleo

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

Jeg vil vel ikke si at det er "hverdagskost" for de fleste heromkring, Jeg spiser jo forsåvidt alt det du skriver utenom melk nå da pga intolleranse, og ikke så mye brød og poteter :P

Hva andre har til middag og hva slags kosthold de har på det jevne vet du vel neppe mye om. Jeg har sett deg gi en tolkning over andres middagsvaner før, basert på hva sønnen din fikk servert når han var gjest hos venner (ref: pannekaketråd), akkurat det er en øvelse jeg synes vi kan droppe å ta en reprise på.

Men at de ikke finner noe, kan jo bety at det faktisk ikke er noe. Av og til har man plager og vondter uten at det faktisk er noe, eller gir noen diagnose. Da tror jeg man bare må lære seg å leve med det. Akseptere at man ikke kan få plagene til å forsvinne og finne en måte å fungere på alikevel. Dukker det opp stadig nye plager må man selvsagt oppsøke lege.

Årsaken til krystallsyke er at det er bare sånt som kan skje med kroppen. Jeg har selv hatt krystallsyke en gang (da mannen min jobbet som øre-nese-halslege). Det er jo utrolig ubehagelig og jeg ble drittredd, men det lar seg jo reponere. Noen underliggende årsak enn at det ligger løse krystaller i det indre øret som kan bevege seg finnes jo ikke. Det er heller ikke knyttet opp mot kosthold. Men det kan jo være årsaken til at du er så plaget med svimmelhet. Det er f.eks. typisk for krystallsyke at det gir anfall med svimmelhet som er ganske kortvarige og som gir karusellfølelse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.