Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-05-07, 10:52   #341
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook?

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Lissom-menn? Er det ordentlige mannfolk?

I hvert fall på lissom.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-05-07, 00:11   #342
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det var vel egentlig det jeg mente å skrive i utgangspunktet. Men spreke, sjarmerende, sexy, flørtende, vakre jenter/kvinner har nok enda større muligheter, tenker jeg.

Jeg kan være alt dette på lissom jeg.

Gammel 06-05-07, 13:09   #343
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh... jeg er super nysgjerrig på dere hele gjengen, men aner jo ikke hva noen heter Eller jo, noen har jeg jo på vennelisten min.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 13:14   #344
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lage en egen gruppe da vel for de som er her inne på foreldreportalen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 13:21   #345
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Lage en egen gruppe da vel for de som er her inne på foreldreportalen.

Men det er en egen gruppe var det ikke så?

Det beste er jo de skjulte gruppene, som ingen andre kan se. Det er ganske lurt, liker ikke at alle kjente og bekjente kan se hvor jeg befinner meg i nettverden.

Gammel 06-05-07, 13:43   #346
Tinka

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Det beste er jo de skjulte gruppene, som ingen andre kan se. Det er ganske lurt, liker ikke at alle kjente og bekjente kan se hvor jeg befinner meg i nettverden.

Aner ikke, om det er laget en gruppe på facebook.

Jeg trives best der jeg hører til for å si det sånn.

Gammel 06-05-07, 13:51   #347
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinka, her.

Jeg trives best der jeg hører til for å si det sånn.

Litt usikker på hva du mente med den..

Gammel 06-05-07, 14:16   #348
Tinka

Standard

Litt usikker på hva du mente med den..

Mente ikke noe annet enn at jeg trives på Facebook med mine IRL venner.

Gammel 06-05-07, 16:42   #349
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Det finnes et par hemmelige grupper med tilknytning til FP, men så vidt jeg vet, eksisterer det ingen offisiell facebook-gruppe for FP-medlemmer. Så det er bare å opprette en, hvis dere ønsker det.

Gammel 06-05-07, 21:41   #350
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Standard

Neida, jeg vil i hvert fall ikke inn i noen offentlig gruppe

Tinka: Det er kun fordi jeg er nysgjerrig på hvem som er bak nickene her Jeg syntes det er spennende da, om jeg så er den eneste.

Gammel 06-05-07, 21:55   #351
Tinka

Standard

Neida, jeg vil i hvert fall ikke inn i noen offentlig gruppe

Tinka: Det er kun fordi jeg er nysgjerrig på hvem som er bak nickene her Jeg syntes det er spennende da, om jeg så er den eneste.

Jeg skjønner at du og sikkert mange andre liker det.

Men her inne trives jeg med å ha et nick og på facebook så blir det annerledes for der går det jo ikke på nick men navnet og da liker jeg å ha de vennene jeg kjenner og som jeg vanker med.

Gammel 06-05-07, 22:31   #352
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Det er kun fordi jeg er nysgjerrig på hvem som er bak nickene her Jeg syntes det er spennende da, om jeg så er den eneste.

Du er garantert ikke alene om det. Og du plukker nok opp noen venner herfra etter hvert, tenker jeg.

Gammel 07-05-07, 20:28   #353
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg 10 venner...yeah... Så innom ei veninne - ho hadde 106...
Men hun er jo 7 år yngre enn meg...

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 20:33   #354
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, ja, jeg måtte inn der, jeg også - selv om jeg hadde tenkt å la være. Nå har jeg hele 20 venner (yihaa), men jeg tror ikke det kommer til å ta helt av for min del....

Gammel 07-05-07, 23:41   #355
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg begynt å se flere fra min gamle ungdomsskole, kansje vi klarer å samle oss til et 20 års jubileum er det gått så mange år siden..!

Gammel 07-05-07, 23:49   #356
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet mange jeg gikk på folkehøyskole med for noe som føles ut som hundre år siden.

Jeg blir nesten litt forelsket kjenner jeg I alle!

Gammel 11-05-07, 22:13   #357
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Jeg er der
Har ikke funnet så mange ennå,ca 7 stk.

Gammel 15-05-07, 10:06   #358
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Noen mener at så lenge man er medlem i et nettverk har man åpen profil.
Slik at alle i samme nettverk, uansett om de er på vennelista eller ikke, kan se profilen.
Stemmer det?
Det er jo utrolig mange som er med i Norway f.eks..

Gammel 15-05-07, 10:43   #359
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er alt for gammel. :snufs:
Det er ingen på min alder.

Gammel 15-05-07, 10:54   #360
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Noen mener at så lenge man er medlem i et nettverk har man åpen profil.
Slik at alle i samme nettverk, uansett om de er på vennelista eller ikke, kan se profilen.
Stemmer det?

Nei det tror jeg ikke. På privacy settings kan du velge hvem som skal se profilen, only my friends, some of my network eller all of my network.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:01.