|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Ute på tur
|
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?
|
|
|
#64 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?Storesøster hadde vært i valgbodene på onsdag. Så nå har hun postitlapper med Høyre på, og en snedig merkepenn (blå, selvfølgelig) formet som en sprøyte. Hun ha pusseklut til brillene med "Jeg vil ha fortsatt rødgrønn regjering" og et eller annet klistremerkeaktig fra Senterungdommen. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?6.klassingen min var med skolen i valgbodene denne uken. De hadde forberedt spørsmål gruppevis til hvert sitt parti. Gutten min synes dette er veldig interessant. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?Vi var der i dag. Vesla er veldig opptatt av valget, hun snakker mye om det, spør og leser i Junior Aftenposten. I dag fikk vi snakket enda mer om de forskjellige partiene, hun fikk sett Erna, Knut Arild og Siv sammen med pressen og så fikk vi snakket litt med Kristin Halvorsen som gav oss svar på et par spørsmål. Spennende og lærerik dag for store og små. |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?Junior har vært med i valglokalet. Han er for liten til å skjønne partier enda. Jeg er vokst opp med å være med foreldrene mine på stand. Senterpartiet den ene dagen og Arbeiderpartiet det andre. Vi var med og feiret første mai og vi var med på møte i landbruksorganisasjonene. Tidlig vant til forskjellige meninger kan du si. Gymklærne mine besto stort sett av t-skjorter med forskjellig budskap på så jeg synes ikke at barn med logoer eller pin er noe big deal. Vi syntes det var artig å være med og det er flust av bilder av oss som små med f.eks: |
|
|
|
|
|
#68 |
|
villende
|
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?Jeg har omtrent vokst opp i valgkapboder, så det er ikke egentlig noe jeg ser på som noe koselig å ta med barna til, gitt. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
En som trener
|
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?Apropos valgstander, er det ikke generell enighet om at man lar valgkampen ligge i helgen før vaget? Jeg stusset litt da jeg så Venstre ha stand på lokalsenteret. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?Hmm. De tre minste var med til valgbodene her i byen, men det var helt tilfeldig, ikke bevisst. Ser ikke helt at det skal være noe poeng i seg selv å ta med ungene dit? |
|
|
|
|
|
#71 |
|
One of These Days
|
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?Jeg trodde ikke jeg kom til å ha tid til å ta med ungene til valgbodene, men i dag ble det tid. Tulla på 11 år er veldig interessert, og hun kom med mange spørsmål. Lillegutt på 8 år er mer interessert i drops og ballonger. |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Glamorøs
|
Jeg har aldri hørt om noe sånt. Det var fullt liv i byen i dag, rødt og FrP hadde stand på Grønland, SV hadde et arrangement på Youngstorget og i bodene på Karl Johan var det dukketeater hos KrF, og fullt bemannede boder.
|
|
|
#73 |
|
En som trener
|
Hm. Jaja. Tror det var vanlig kotyme i gamle dager, jeg synes egentlig det var en sympatisk ordning. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?Nei, de har ikke vært med, men jeg har heller ikke vært der. Jeg har ingen motforestillinger med å la dem være med, men vi pleier ikke være i sentrum på lørdager ellers,så dermed drar jeg ikke en ekstratur bare for ¨å se på valgstands.
|
|
|
|
#75 |
|
One of These Days
|
Fullt bemannede boder, ja. Det høres forresten ut som om vi har vært omtrent på samme sted i dag. |
|
|
|
![]() |
|
|