Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Bruker du mageveske?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-07, 13:15   #21
data mannen
Ord deler & data akrobat

data mannen sin avatar

Medlem siden: May 2007
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bruker du mageveske?

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Jo du har jo rett i det dessverre . Jeg ergrer meg over at det igjen er in med sånn hårsveis som vi absolutt skulle ha på 80/90-tallet (tupert lang pannelugg som dras opp/bak. Jeg var så sjeleglad da vanlige enkle sideskill kom, for den 80/90-tallslooken var jo så pesete å få til.

Jeg er jo fra denne "harry" perioden.. Så jeg kunne tenke meg å ha en rompetaske, så jeg kan bære alle tinga til kona (for hun vil ikke drasse på noen veske). Jeg synes det er bedre med rompetaske, eller helst en liten sekk, enn å stappe lommene fulle av pass, kamera, sigaretter, lommebøker osv. Særlig om sommeren med med lite klær på.

Ja til hockeysveis og rompetaske..

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 13:41   #22
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Aldri!

Gammel 06-05-07, 14:33   #23
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Never...

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 14:59   #24
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, nei.

Det nærmeste jeg kommer er den varianten til å ha drikke i når jeg sykler eller løper.

Gammel 06-05-07, 15:29   #25
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av data mannen, her.

Ja til hockeysveis og rompetaske..

Og med vid Adidas-shorts i tillegg blir du skikkelig retro-kul.

Nei, jeg har aldri hatt det og kommer nok aldri til å ha det.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 15:31   #26
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men om det nå er in igjen, så tror jeg at jeg har en og annen innerst i skapet.
Poden har forøvrig en, formet som Ole Brumm. Perfekt for ham. Og nå er han jo tydeligvis in også!

Gammel 06-05-07, 15:35   #27
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av konemor, her.

Bruker ikke slik nei, men må innrømmer at jeg hadde en en gang. Var jo "in" på -80 tallet eller noe (nå følte jeg meg skikkelig gammel), men brukte den ALDRI. Fikk meg ikke helt til det. Blei heilt feil selv om det var veldig pop.

Tidlig 90-tall.
I åttende klasse, ca 1992, gikk vi med tights, svære T-skjorter eller lange gensere, USA-sokker og mageveske.

Nå om dagen ligger min svarte mageveske ubbrukt i en skuff.
En eneste gang har jeg tatt den frem i nyere tid - det var da vi hadde runderidning under messedagene og jeg trengte å ha et sted å oppbevare pengene så de ikke forsvant.

Gammel 06-05-07, 16:15   #28
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Tidlig 90-tall.
I åttende klasse, ca 1992, gikk vi med tights, svære T-skjorter eller lange gensere, USA-sokker og mageveske.

Nå om dagen ligger min svarte mageveske ubbrukt i en skuff.
En eneste gang har jeg tatt den frem i nyere tid - det var da vi hadde runderidning under messedagene og jeg trengte å ha et sted å oppbevare pengene så de ikke forsvant.

Hm.. var det ikke før? Husker jeg gikk i dr. martens og saueskinnsjakke og var skikkelig student på UiB. Jeg mener at vi hadde tights og usa sokker på 80 tallet når jeg gikk på ungdomsskolen. Kanskje det var en trend som kom igjen på tidlig 90 tallet?

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 16:20   #29
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Jeg husker jeg fikk meg en i ekte skinn når vi var på ferie i Tyrkia. Det var i 1994 ...

Gammel 06-05-07, 18:42   #30
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har en ganske stor til turbruk (sånn til å sette drikkeflaske i ol), men kunne ALDRI funnet på å gå med det til daglig fordi det er fint.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:06   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en da jeg var russ i '91, i hvert fall. Praktisk siden lommene ikke var direkte trygge og veske liksom ikke hørte med til habitten.

Men fysj så klamt og vemmelig. Og stygt. Nope, jeg avstår. Dessuten skal man aldri bruke samme mote to ganger. :gammelt motejungelord:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:07   #32
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Niks, det og "homsetaske" er noe av det mest harry jeg ser.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:09   #33
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har aldri hatt mageveske og kommer neppe til å ha det nå heller. Guttene pleide å ha det på ferie da de var små. Den ene gutten min hadde en hvitstripete tiger-belteveske som han elsket, og brukte i flere år - også etter at han ble så stor at folk begynte å le litt av den. Han har den fortsatt på rommet sitt - Sussi heter den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:21   #34
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Hm.. var det ikke før? Husker jeg gikk i dr. martens og saueskinnsjakke og var skikkelig student på UiB. Jeg mener at vi hadde tights og usa sokker på 80 tallet når jeg gikk på ungdomsskolen. Kanskje det var en trend som kom igjen på tidlig 90 tallet?

Det var superhot da jeg gikk på ungdomsskolen i alle fall!
Etter å ha sett bildene fra 92 bestemte jeg meg for at det var en mote jeg ikke har umiddelbar lyst til å gjenopplive...

Gammel 06-05-07, 19:26   #35
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Nope det har jeg ingen planer om å begynne å bruke. Erindrer at jeg fikk en i skai i gave for endel år tilbake. Grøsser enda ved tanken og trenger vel ikke å si at den ikke finnes i mine skap

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 19:46   #36
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei takk!

Gammel 06-05-07, 20:04   #37
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Herregud, nei . Ikke grilldress og Adidas-slipperser heller.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 20:27   #38
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Harry.

Gammel 06-05-07, 20:35   #39
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja sefølgelig har jeg det! Det er et must når jeg har på grilldressen og stilletthæler.

Gammel 06-05-07, 20:43   #40
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jadda. Har en i skinn jeg syns er fin. :harry:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.