|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?Jeg blir alltid litt forundret når jeg ser sånt som dette. Noen har altså sett noen muligens bli pågrepet i forbindelse med drapet i Ålesund forrige uke, og tatt bilde av dette (jeg detter av allerede her) og så sendt bildet til VG. Som selvfølgelig bruker det. Jeg ser ikke helt logikken bak? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?Jeg ser da heller ikke poenget med å linke til samme sak, men er enig med deg og skjønner heller ikke dette.
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?De gjör det vel fordi de faar penger, tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?Fordi VG betaler folk for å komme med slike tips og bilete. Og fordi folk gjer kva som helst for pengar og litt oppmerksomheit.
![]() |
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?De som tipser får vel penger? Noen gjør det kanskje for at "all verden skal se for et svin det er" (noen mener jo man kan se om folk er skyldige eller ikke bare på fjeset ...) Dette er jo heller ikke noe nytt innenfor avisverdenen, husker godt at bildet av begge de siktete (den gangen) i Barneheia ble avbildet.
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?Og noen snakker med media uten å vite det, fordi de blir smålurt.
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?Det som forundrer meg litt, er det behovet folk har for å snakke om det dei har sett og høyrt og ikkje høyrt. Eg hadde aldri turt å gjere det, i alle fall ikkje før gjerningspersonen var teken. Ikkje etterpå heller, det vert så kleint med sånne intervju, og det kjem sjeldan fram noko av interesse.
![]() |
#8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?Jeg har lurt på akkurat det samme. Har vært mye av det i denne saken synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?Vi satt og så på TV2 -Nyhetene og var mildt sagt rystet. Snakk om å dra ut alt i det utrolige. Intervjuer med flere vitner, et eget innslag med bildene fra pågripelsen og så enda flere vitner.
![]() |
#10 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?Ja, den tv2-dekninga i dag var helt tragisk.
![]() |
#11 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() Re: Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?Tv2 nyhetene minner meg mere og mere om Se og Hør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor? Hvorfor ta bilde av at noen blir arrestert og sende det til VG?Jeg synes bildet av at han blir arrestert er helt greit.
![]() |
|
|