Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvitt er ikke bare hvitt - tips til fin lys farge på vegger

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-13, 10:47   #1
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvitt er ikke bare hvitt - tips til fin lys farge på vegger

Nydelig farger sindrome, virkelig! Kan jeg spørre hva slags overflatebehandling du har på gulvet ditt? Fargene på veggene var flotte til gulvet, takk du som deler bilder!

Min mor spurte meg også hvorfor jeg var så opphengt i at jeg ikke kan ha hvitfarge med grått siden jeg har brune møbler. Kanskje jeg som tenker helt feil her, men at det går helt fint, alt avhengi av gråtoner i fargen. Skal definitivt sjekke ut refleksjon.

Gammel 09-09-13, 11:32   #2
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Nydelig farger sindrome, virkelig! Kan jeg spørre hva slags overflatebehandling du har på gulvet ditt? Fargene på veggene var flotte til gulvet, takk du som deler bilder!

Min mor spurte meg også hvorfor jeg var så opphengt i at jeg ikke kan ha hvitfarge med grått siden jeg har brune møbler. Kanskje jeg som tenker helt feil her, men at det går helt fint, alt avhengi av gråtoner i fargen. Skal definitivt sjekke ut refleksjon.

.
Nydelig. Nå fikk jeg enda mer lyst til å ta gulv, vegger og tak i stue og kjøkken. Med farger. Vi ble frarådet panel i takene, men det er jo lunt og lekkert.

Gammel 09-09-13, 11:37   #3
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Gulv og vegger som er viktig å få riktig! Jeg malte jo helt feil (råhvit) og lister, kjøkkendører og alt ble helt gult og jævlig. Hjelpes hvor sta jeg er

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:38.