Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilken lyd lager reven?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-09-13, 13:51   #10
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken lyd lager reven?

Jeg har tenkt, og du har rett Bloppy. Jeg er enig i at teksten har en betydning. Det jeg tror jeg mente å si er at teksten ikke har noen dypere mening utover det å harslere med industrien. Jeg tror f.eks. at teksten "What the fox say" er viktig, siden det høres ut som noe helt annet når det blir sagt høyt.
Og selvsagt at de har klart å legge inn god humor når de harselerer med "teknikkene" og klisjeene som blir brukt i lignende musikk, f.ekse mo-o-o-o-orse to the ho-o-o-o-orse, og at reven er "guardian angel". Jeg synes det er hysterisk morsomt.

Ja, Turban, du må se den igjen og tenke på all mainstream pop vi oversvømmes av i dag. Da blir det morsomt.

skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.