|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Kan noen kjøpe med LemSip for meg på Boots?Er det noen englandsfarere her som likevel skal innom Boots apotek og kan kjøpe med to pakker LemSip til meg - pulver med sitronsmak og Max strength?
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kan noen kjøpe med LemSip for meg på Boots?Jeg kan, reiser til London i dag.
![]() |
#4 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kan noen kjøpe med LemSip for meg på Boots?To pakker sånn her?
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kan noen kjøpe med LemSip for meg på Boots?
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Kan noen kjøpe med LemSip for meg på Boots?Å, fantastisk!
![]() |
![]() |
#7 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Kan noen kjøpe med LemSip for meg på Boots?Bare hyggelig det.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen kjøpe med LemSip for meg på Boots?Til en annen gang så kan du kjøpe både Lemsip og Day/Night Nurse (min favoritt) herfra: |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan noen kjøpe med LemSip for meg på Boots?Jeg kjøper det meste på ebay, men aldri medisiner, helsekost eller lignende. Det selges massevis av falske legemidler på ebay og lignende sider, og det er vanskelig å ha kontroll på hvem selgeren er og hvor selgeren har fått varene sine fra. Vil tro at sjansen for at det er et originalt produkt med riktige ingredienser er stor når man kjøper dette fra en engelsk selger, og ser jo også at dette er et registrert apotek som sikkert risikerer å miste bevillingen om de selger produkter som ikke er originale. Allikevel ville jeg nok ikke selv valgt å bruke ebay til legemiddelkjøp. Jeg er generelt skeptisk til alle nettbutikker som selger legemidler, og gjør god research før jeg kjøper noe fra de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Kjøper ikke fra Kina liksom... Men kjøper fra co.uk i adressen og sjekker alltid avsender. Jeg har bodd mange år i UK så jeg er dreven LemSip-bruker.
![]() |
#13 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er greit å bestille derfra? Det blir ikke stoppet i tollen? Siden det er paracet i det tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|