|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du flink? | |||
Ja, jeg er flink til masse! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
99 | 64,71% |
Ja, jeg er flink fordi jeg sto opp i dag. |
8 | 5,23% |
Njaa, jeg er kanskje litt flink til noe. |
23 | 15,03% |
Nei, jeg er ikke flink, jeg er brilliant. |
11 | 7,19% |
Nei, jeg er ikke flink, jeg er totalt mislykket. |
3 | 1,96% |
Jeg er en brokkoli. |
9 | 5,88% |
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#43 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?Det er ikkje mogleg svare ja eller nei på generelt grunnlag, på eit slikt spørsmål. Eg er flink til ein del ting og andre ting er eg ikkje flink til. Og så er det dei tinga eg ikkje får til i det heile tatt. I dag følte eg meg veldig flink fordi eg ikkje kjøpte sjokolade på butikken, men då var eg eigentleg ikkje flink, eg var viljesterk. Eg var ikkje fullt så flink fordi eg kasta bort halve dagen på forum og facebook, og fekk ikkje gjort det eg skulle, men då var eg heller ikkje ikkje-flink, eg var ustrukturert. Å vere flink er alt for upresist, kjenner eg.
![]() |
![]() |
#44 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?Ja, jeg er flink, til masse. Ikke brilliant, men flink. Og jeg er ikke redd for å si det heller.
![]() |
#46 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?I følge min mann er jeg veldig ofte brilliant, men jeg var beskjeden nok til å stemme flink.
![]() |
#47 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?Jeg er flink. Til en hel masse.
![]() |
#50 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?Ja, jeg blir sett på som flink og får ofte positive kommentarer på enkle ting jeg gjør. Men jeg er ikke flink pike, spesielt smart eller begavet. Bare flink til å gjøre alminnelige ting, og er så heldig å ha god helse og er aldri syk.
![]() |
#51 |
Epikur
|
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?Jeg er veldig flink, faktisk. Til det aller meste. Rent objektivt.
![]() |
#53 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?Jeg er flink, men uten et eneste snev av flink pike-syndrom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
By the Sea
|
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?
Og antakeligvis er du med dette også mer realitetsorientert enn både folk med skikkelig dårlig selvtillit og som synes de ikke får til noe og folk som er avhengig av å se på seg selv som over middels på alle områder for å kjenne at man har verdi.
![]() |
#55 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?I dag har jeg følt meg skikkelig flink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?
Du var endå flinkare.
![]() |
![]() |
#57 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?Jeg er trøtt, sliten og glemsom, så spesielt flink føler jeg meg ikke. Men litt flink er jeg jo når jeg er ute på tur med tvillingene og alt er fryd og gammen.
![]() |
#58 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?Jeg er flink til ganske mye. Og så har jeg med årene ( :knirk: ) blitt flink til å gi litt f*** i de tingene jeg ikke er fullt så flink til (ha strøkent hus, gå forbi sjokoladehylla++++). Det er den viktigste flinkheten, tror jeg.
![]() |
#59 |
Shake it out!
|
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?Jeg er flink til en hel masse. Ikke til alt, og noe er jeg overhode ikke flink til. Men det er ikke et mål å være flink i absolutt alt heller.
![]() |
#60 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: [spinoff] Er du flink?Jeg har nynnet mye De Lillos nå.
![]() |
|
|