Sv: Heikki Holmås sin tweet
Opprinnelig lagt inn av Xian, her.
Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Røverdatter igjen.
Vel talt, Røverdatter!
Jeg kan i grunn bare signere denne.
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Og Lisa sier det godt: Det er et fantastisk element av universell rettferdighet at de nå opplever at hele gruppen blir dømt basert på enkeltmedlemmers handlinger og holdninger.
Ikke sant? Frp lever jo av å gjøre det samme med innvandrere og muslimer. Og fakta er jo at Frp tar ikke noe opprør med grumset i partiet sitt, samtidig som de mener en hver muslim skal ta offentlig avstand til gærne fundamentalister. Jeg vil si at man har større grunn til å ta avstand fra ytringer og holdninger fra noen med stilling i samme parti som deg, som noen som tror på samme gud. Frp bruker grumset kynisk til å trekke til seg ekstreme velgergrupper.
Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.
Er så hjertens enig med deg. Det er så ufattelig trist og tragisk å ta innover seg at dette partiet har blitt stuerent i norsk politikk.
Ja, er ikke det rart? For 15 år siden var det ingen som ville ta i dem med ildtang, og alle sa "Pssj, de kommer aldri til å komme i regjering". Så flagget Høyre samarbeidsviljen sin, og mange høyrevelgere var i harnisk. Ved forrige valg var fremdeles mange sjokkert over oppslutningen Frp fikk. Ved dette valget hører jeg mange høyrevelgere (og faktisk endel venstrevelgere) forsvare både samarbeidet og partiet.