Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva anbefaler du i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-13, 21:09   #41
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva anbefaler du i dag?

I dag er det den internasjonale sjokoladedagen, og jeg anbefaler at alle feirer den etter beste evne.

Gammel 13-09-13, 22:58   #42
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 00:13   #43
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Anbefaler soaked chocolate cake, akkurat laget en, søk etter oppskrift her inne. Champagne til sushi, uslåelig! Scott & Bailey, herlig britisk krim på fredager. Detektimen

Gammel 14-09-13, 00:19   #44
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

I Bærum har Øvre Fossum gård Åpen Gård på søndag, 12.00-16.00.

http://www.ovrefossumgard.com/?p=800

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 00:24   #45
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

I dag er det den internasjonale sjokoladedagen, og jeg anbefaler at alle feirer den etter beste evne.

Ikke si det da! Jeg har ikke sjokolade i hus, og er alene med sovende barn så kan ikke gå til butikken heller!

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 00:26   #46
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan forøvrig trygt anbefale sovende barn etter en uke med veldig lite søvn.

Har visst ikke så mye fornuftig å bidra med her ... :venterpåbedretider:

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 00:29   #47
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme

Og så vil jeg anbefale disse Primavervasene fra Kähler: litt forskjellig grønnfarger, men så inderlig fine farger. Bildene yter ikke rettferdighet.

Jeg har tre av de, og de er nydelige i fargen, jeg blir glad hver gang jeg ser dem.

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Disse her? Jeg også. Lurer påom jeg skal ønske meg dem til jul, eller om jeg plutselig kjøper dem. Kan fort skje en fredags kveld man surfer rundt pånettet.

Nå lurer jeg på om ikke trenger noen av disse og. Tror de kan gi meg en god følelse de og.

Gammel 14-09-13, 02:21   #48
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler loppemarked på Ramstad skole lørdag og søndag. Vi har vilt mye fantastiske lopper.

Og sjampis.

Og å legge seg bittelitt før 0230 hvis man skal opp å jobbe på loppis fra kl 0800.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 06:44   #49
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg anbefaler sesongens første rødvinsgløgg med tilhørende pepperkaker med Stilton. Og baking av eplemuffins med epler fra egen hage.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 06:59   #50
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

For de som er i København anbefaler jeg Experimentarium https://www.experimentarium.dk/. Gøy for både små og store.

Vi skal på Ronja Røverdatter på Nationaltheateret i dag http://www.nationaltheatret.no/Ronja...b7C_wRvK50.ips. Håper det også kan anbefales.

Gammel 14-09-13, 09:26   #51
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Det er Barnas kulturhelg i Bergen:
https://www.bergen.kommune.no/omkomm.../article-97402

Gammel 14-09-13, 09:57   #52
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Christa og Esme: hvor får man kjøpt disse?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-13, 11:02   #53
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Alle tiders hjem har en del.

http://www.alletidershjem.no/categor...sestakerlykter

Gammel 14-09-13, 15:54   #54
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg har kjøpt på House of Oslo.

Gammel 14-09-13, 15:57   #55
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg anbefaler Kulturminnedag i morgen på Ibsens Venstøp utenfor Skien. Forestilling med Per Gynt-tema fra kl 14, og cafe og omvisning i Ibsens barndomshjem fra kl 12

Gammel 14-09-13, 20:31   #56
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Å ha et rom man kan trekke seg tilbake på når man har ni jenter mellom 7-9 år på overnattingsfest.
Bare en fordel om det er iPad, Jo Nesbø bok, Maarud med paprika, Boble karamell sjokolade og cola zero inne på dette rommet.

Gammel 15-09-13, 08:18   #57
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Jeg skulle akkurat inn å anbefale denne! Ååååå så god!

I tillegg vil jeg anbefale nykokt egg til frokost, inntatt under pledd i sofaen med en morgenglad 3-åring.

Gammel 15-09-13, 08:43   #58
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Det er eplefestival på Hvaler i dag, på Kirkeøya. Anbefales.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:13.