|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Klar
|
Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Jeg begynner på jobb igjen om tre uker, og trenger virkelig å fornye garderoben etter gravid- og ammetilværelsen. Klesskapet er en trist miks av utslitte klær og for små klær så der er det ikke mye å hente. (Men jeg skal ta en dag og prøve meg gjennom alt som er der, altså) Sist redigert av Timar : 16-09-13 kl 15:41. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Et merke jeg kan anbefale ift sko er JANA. Jeg har pumps i de, og det passer bra for meg, som ikke klarer høye (tynne) hæler iallefall.
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Jeg ville prøvd MeXX. Synes de har ganske greie jobbklær. Litt usikker på hvor langt opp de går i størrelser, men generelt synes jeg størrelsene der er ganske generøse. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Jeg handler mye på Mango og Zara til jobbgarderoben. Bruker mye litt tettsittende bukser, med bluser eller litt store gensere til. Pumps, ankelboots eller støvletter. Ja, og så bruker jeg også noe skjørt og ullkjoler/kjoler.
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Sjekk ut topper på Bravissimo/Pepperberry - da får du skjorter som ikke spriker!
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Hos Lindex fant jeg fine ting nå nylig.
|
|
|
#10 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?
Her var det mye fint! |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Etylbarbital
|
|
|
#12 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Jeg er forsåvidt mindre enn deg, og ikke spesielt barmfager, men jeg synes også det er vanskelig å finne skjorter som ikke spriker. Så jeg bruker ikke skjorter, jeg bruker trøyer og skjørt eller kjoler. Med trøyer mener jeg vanlig bomullstrøyer fra HM, Lindex, Noa Noa, Boden etc eller ulltrøyer (f.eks Nøstebarn) om vinteren, men jeg vet ikke om det er "pent" nok for jobben din? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pessimistisk Optimist.
Supert! |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Pessimistisk Optimist.
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Når man handler fra utlandet, som feks fra Pepperberry, hvor ender man da opp i forhold til merkostnader som toll og mva? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Jeg henger her også for inspirasjon (jobbstart i januar). Kjøpte et blyantskjørt på H&M i sommer og det tenker jeg å bruke på jobb. Veldig anvendelig og går ned til knærne. Har noen topper fra Pepperberry og de sitter veldig pent, så vurderer skjorter/bluser derfra. Eneste minus er at de er korte i ryggen, men det finnes sikkert flere modeller som er lengre.
|
|
|
#16 |
|
Erfaren
![]() ![]() |
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?En kollega av meg handler mye på Zizzi, der har de mye fint. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Zara og Mango er veldig små i str! Ville ikke gått dit.... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Mulig de er små i strørrelsen, jeg synes ikke de er det på topper, men ofte på bukser. Jeg går en str. opp i bukser, det er jo ikke verre enn det?
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Zara og Mango har vel ikke så mye i størrelser over 44, og er små i størrelsen, så da er det jo ikke bare å gå opp en hvis en er en 44-46. Jeg har funnet en del på Vivikes, de har mye fint og generøse størrelser. Jeg har en kjole i S derfra, og det har jeg ikke i NOE annet.
|
|
|
|
#20 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Zara og Mango er ikke akkurat sjenerøse i str, det er min erfaring (men jeg er jo høy i tillegg).
|
|
![]() |
|
|