|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() TrøffeloljeJeg har en stor flaske trøffelolje kjøpt i Italia, og det er en eller annen olje med en stor, svart trøffelbit i bunnen av flasken. Den smaker veldig godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
koko
|
![]() Sv: TrøffeloljeJeg har ikke erfaring med trøffelolje, bare trøffelsalt, fra O&co. Det er virkelig ikke alt som kommer derfra som er godt. (Overpriset derimot...)
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Trøffelolje
Ja, det er ikke akkurat billig der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: TrøffeloljeJeg synes den er veldig god, trøffeloljen fra Oliviers. Overpriset? Tja, det er i hvert fall en av de beste trøffeloljene jeg har smakt, og den er jo så drøy. Kun et par dråper setter en skikkelig trøffelsmak. Før hadde de flasker som var halvparten så store også, jeg likte dem bedre, for oljen holder jo ikke så lenge etter at den er åpnet. (Men den er god i flere måneder, altså.)
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Trøffelolje
Takk! Men er det den samme jeg har da, den med kun trøffelaroma? Det er ikke trøfler i den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kamerat
|
![]() Sv: TrøffeloljeOliviers har vel bare én type trøffelolje? Jeg synes den er kjempegod, og som Xian sier, veldig drøy. Vi har den alltid i hus.
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
![]() Sv: TrøffeloljeJeg aner ikke hvor mange de har, men det er jo lovende at dere synes den smaker bra. Den jeg bruker nå (og har brukt tidligere) er som sagt ikke derfra, men smaker fantastisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|