Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-13, 09:08   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem ville vært ditt "crush" om du var tenåring i dag?

Jeg var en fjortis med cred på musikkfronten og jeg likte hverken puddelrock eller boyband. det var ikke sånn at jeg tøffet meg og lot som om jeg hadde bedre smak enn jeg hadde heller. Jeg vokste opp langt fra folk og utviklet musikksmaken min ved hjelp av Pandoras Jukebox og mix tapes fra den syv år eldre nabogutten, etterhvert fra venner fra mer sentrale strøk. De jentene jeg vokste opp med hadde rommene klistret ned av Europe, A-ha og TNT. I tillegg var det en del som likte litt dansebandaktig musikk. Jeg derimot, holdt på å ende i slåsskamp fordi jeg likte DeLillos.

Jeg hadde en eneste bandplakat på veggen og det var denne:

I tillegg anså jeg meg selv som Meget Moden For AlderenTM, og var interessert i gutter som var noe eldre enn meg selv, som røykte gul Egberts, hadde islender, slitte mørke Levisbukser, militærstøvler og var interessert i krig, fred, religion, politikk og sånn.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.