Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Fortell meg om Kenwood Major

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-13, 15:16   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg om Kenwood Major

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Plastbollen er mindre, Neket. Dessuten syns jeg det var et steg opp å få metallbolle.

Men man trenger jo å ønske seg noe til jul, ikke sant?

Plasbollen er akkurat samme størrelse som metallbollen og akkurat lik i antall liter som metallbollen. Jeg har begge deler, og det er veldig kjekt å ha plastbollen som et suplement når en styrer med å lage flere ting samtidig. Jeg betalt kr 375,- for min ekstra bolle på Komplett. Stålbollen koster 550,-.

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Ikke forvent deg at den tar noe mer enn den du har fra før. Glassblenderen er skikkelig dårlig og tar ingenting frossent i det hele tatt. Rett og slett en drittdings.

Har du da 1500W motor?

Jeg har akkurat den typen det står linket til i hovedinnlegget og med motor på 1500 w og er veldig fornøyd. Min står på benken hele tiden i et hjørne selv om den er stor. Deilig å ha den framme synes jeg siden jeg ikke har noe sånt genialt eget skap til kjøkkenmaskinen.

Sist redigert av Elisabet : 16-09-13 kl 15:21.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 15:27   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Kenwood Premier som Trøtt har har 1200 W står det på websidene til Kenwood - begge Premier-modellene.
Begge Titanium-modellene har 1500W.

Jeg vil tippe det har endel å si.

1200 ja, men min forrige maskin kan ikke ha vært på mer enn 300 og fungerte mye bedre.

Gammel 16-09-13, 20:47   #3
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Plasbollen er akkurat samme størrelse som metallbollen og akkurat lik i antall liter som metallbollen. Jeg har begge deler, og det er veldig kjekt å ha plastbollen som et suplement når en styrer med å lage flere ting samtidig. Jeg betalt kr 375,- for min ekstra bolle på Komplett. Stålbollen koster 550,-.

Du har helt rett, Elisabet! Hvor i alle dager har jeg fått for meg at bollen skulle være over 7 liter? Jeg ser også at Komplett er billigere enn http://www.servicecompaniet.no/. Greit å vite.

Tusen takk!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.