|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?Frøkena på 7 år må ha seg nye Gore tex joggesko. Jeg fant noen på xxl på kampanje til 399 men de var rosa og sølv, noe som blir litt for prinsessetefor mine tøffe jente.
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?De er jo ikke joggesko som du skriver at hun skal ha, men vintersko. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
![]() ![]() |
Sv: Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?Dette er jo en joggesko med Gore tex/overgangssko. Vintersko er jo høye, grove sko. Mulighet uttrykker meg feil, men det er iallefall denne type sko jeger ute etter.
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?
Den kategoriseres som vintersko, så ejg vil tro den er varmtforet altså. Den var veldig fin - og min erfaring med viking at der er holdbare, uten tvil.
|
|
|
#5 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?http://www.zalando.no/viking-chukka-...3a02m-101.html
|
|
|
#6 |
|
Sv: Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?Jeg skjønner hva du mener, men skoen selges som en vintersko. Tror bare den er kamuflert som en sportssko. Jeg har sett dem i butikk og de er ganske så tykke og varme akkurat som andre vintersko, bare litt kortere. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Sv: Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?jeg lurer forresten på hvorfor jeg ikke finner dem på hjemmesiden til Viking. Jeg så på dem i en sportsbutikk. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?Enig med Che at Viking har veldig god kvalitet |
|
|
|
|
|
#9 |
|
![]() ![]() |
Sv: Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?
Aha ok! Det tenkte jeg faktisk ikke på. De grå var jo veldig fine da
|
|
|
#10 |
|
Sv: Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?De grå var kjempefine |
|
|
|
|
|
#11 |
|
![]() ![]() |
Sv: Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?Vi hadde noen lilla viking Gore Tex joggesko nå i vår og de ble det hull i bare etter kort tid, + borrelåsen slutta å fungere. Det er første gang jeg har opplevd med Viking. Har alltid sverget til det merket.
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Noen erfaringer med disse skoene fra Viking?Jeg har alltid sverget til superfit - men i fjor hadde storebror viking - for det var de han likte best. - de ser ikke brukt ut omtrent. Gutten sliter hull i bukser på under en mnd, så det eri kke det at han er forsiktig heller altså.
|
![]() |
|
|