Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-13, 14:10   #21
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?

Du vil ha denne jeansen fra Ellos. Nå er den på tilbud også, til den nette sum av 249,-. Den har litt strikk i siden på linningen, så selv min mage passer inn i dem! Elsker dem! Kommer i ulike benlengder også, 76 cm, 80 cm og 86 cm, tror jeg. Og både med rette ben som her, og i bootcut.

Gammel 16-09-13, 14:22   #22
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Denne er kanskje fin til, sammen med en svart cardigan utover høsten?

Cardigan:

Gammel 16-09-13, 14:55   #23
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har blitt anbefalt Wonderjeans fra PM. Det er stretch og knallgode.
Jeg kjøpte 3 selv fordi jeg trengte bukser.

Gammel 16-09-13, 14:59   #24
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Hvis du ikke er redd for nettshopping og toll, så har NewLook mye fint.

Bluse, fin sammen med nevnte jeans og cardigan:

Peplumtopp:

BILLIG cardigan:

Gammel 16-09-13, 15:09   #25
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

KappAhl:

Bluse:

Ellers anbefaler jeg Zizzi på Steen & Strøm, de har en litt mer elegant stil.

Gammel 16-09-13, 15:40   #26
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Tusen takk for mange gode forslag!! Tror jammen jeg skal prøve meg på en liten shoppingrunde på egenhånd, før jeg evnt kaster bort penger på en personlig shopper som ikke nødvendigvis har så mye peiling.

Takk, folkens!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 15:50   #27
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis du har store pupper ville jeg ikke kjøpt bluser med knapper. Kjøp heller tynne langermede gansere. Det virker slankende. Bluser som "spriker" er ikke lekkert..... og så står jeg på det jeg sa om kjoler. Det er ofte veldig slankende ift bukser.

Lykke til på shopping- spennende!

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 21:03   #28
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du skal ikke avskrive Levis heller. Jeg er en 44, og bruker 32 tommer i Levis Demi Curve. Nå har jeg nok større lår/rompe enn deg, men det finnes ulike «curve» modeller, som absolutt er verdt å prøve. Jeg tror en 34 tommer skal gå an til deg da iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-13, 21:09   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Omslagskjoler da? Hva tror du om det?

Da kan du regulerer litt iallefall, i tillegg til at du får frem midja di.

Denne var også litt fin, fra Ellos:

Gammel 16-09-13, 21:11   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Bravissimo:

Gammel 17-09-13, 21:22   #31
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Du vil ha denne jeansen fra Ellos. Nå er den på tilbud også, til den nette sum av 249,-.

Var tilbudet kun i går, eller? Jeg får opp at buksen koster 349, jeg.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 22:15   #32
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Nessie, takk for tips! Jeg er litt redd for sånn omslagskjoler, bare forde de ofte er i ganske tynt stoff som gjerne klenger på feil sted. Føler jeg da, jeg husker ikke om jeg faktisk har hatt noen, noen gang.

Levis Curve bruker jeg faktisk. Til nå har jeg bare hatt de med lavest liv, i str 32, tror jeg det. Men jeg ønsker høyere liv og mindre rørleggertendenser, så skal prøve de andre modellene. Tror da bare at det blir vanskelig å finne en størrelse som sitter pent overalt.

Hvor er de to omslagskjolene fra? Jeg ønsker meg å bli en slik som bruker kjole!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-13, 22:26   #33
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Var tilbudet kun i går, eller? Jeg får opp at buksen koster 349, jeg.

Vet ikke!

Gammel 17-09-13, 22:35   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Nessie, takk for tips! Jeg er litt redd for sånn omslagskjoler, bare forde de ofte er i ganske tynt stoff som gjerne klenger på feil sted. Føler jeg da, jeg husker ikke om jeg faktisk har hatt noen, noen gang.

Levis Curve bruker jeg faktisk. Til nå har jeg bare hatt de med lavest liv, i str 32, tror jeg det. Men jeg ønsker høyere liv og mindre rørleggertendenser, så skal prøve de andre modellene. Tror da bare at det blir vanskelig å finne en størrelse som sitter pent overalt.

Hvor er de to omslagskjolene fra? Jeg ønsker meg å bli en slik som bruker kjole!

Omslagskjolene er fra Ellos.
Jeg har et par fra Indiska, om du har det i nærheten.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.