|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Du vil ha denne jeansen fra Ellos. Nå er den på tilbud også, til den nette sum av 249,-. Den har litt strikk i siden på linningen, så selv min mage passer inn i dem! Elsker dem! Kommer i ulike benlengder også, 76 cm, 80 cm og 86 cm, tror jeg. Og både med rette ben som her, og i bootcut.
|
|
|
#23 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Jeg har blitt anbefalt Wonderjeans fra PM. Det er stretch og knallgode.
|
|
|
#24 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Hvis du ikke er redd for nettshopping og toll, så har NewLook mye fint.
|
|
|
#26 |
|
Klar
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Tusen takk for mange gode forslag!! Tror jammen jeg skal prøve meg på en liten shoppingrunde på egenhånd, før jeg evnt kaster bort penger på en personlig shopper som ikke nødvendigvis har så mye peiling. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Hvis du har store pupper ville jeg ikke kjøpt bluser med knapper. Kjøp heller tynne langermede gansere. Det virker slankende. Bluser som "spriker" er ikke lekkert..... og så står jeg på det jeg sa om kjoler. Det er ofte veldig slankende ift bukser. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Du skal ikke avskrive Levis heller. Jeg er en 44, og bruker 32 tommer i Levis Demi Curve. Nå har jeg nok større lår/rompe enn deg, men det finnes ulike «curve» modeller, som absolutt er verdt å prøve. Jeg tror en 34 tommer skal gå an til deg da iallefall.
|
|
|
#29 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Omslagskjoler da? Hva tror du om det?
|
|
|
#31 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Var tilbudet kun i går, eller? Jeg får opp at buksen koster 349, jeg.
|
|
|
#32 |
|
Klar
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?Nessie, takk for tips! Jeg er litt redd for sånn omslagskjoler, bare forde de ofte er i ganske tynt stoff som gjerne klenger på feil sted. Føler jeg da, jeg husker ikke om jeg faktisk har hatt noen, noen gang. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva og hvor skal jeg handle til jobbstart?
Omslagskjolene er fra Ellos.
|
![]() |
|
|