|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerneNå var det jo ikke noe som het blogg når jeg var 19, men jeg forsøker å tenke at disse jentene også fantes dengang. Nå har de fått en kanal de kan promotere seg gjennom. Og jeg får som Rine høyt blodtrykk av hele konseptet, uten å kjenne dem eller å ha sett annet en snutten i HI. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne
Det her er vel de jentene som hadde fått bildet sitt på side whatever i Vi Menn da vi vokste opp. Men det forsvinner jo mye fortere enn det disse jentene holder på meg. Selv Aylar, Lene Alexandra og en av de andre har jo tatt til fornuften etterhvert og funnet seg andre, mer bærekraftige livsveier. Felles er jo også at de sier at glamourperioden kom av dårlig selvtillit, mobbing, fæl barndom og liknende. Når de har funnet noe annet å bruke energien sin på har de blitt mye lykkeligere.
![]() |
#3 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dokumentar for å endre bildet av rosabloggerne
Huttetu, ja. Jeg hadde et par på ungdomsskolen, som omtrent ikke kunne vente med å få skrellet av seg å komme seg på trykk i et og annet manneblad når de fylte 18. Det ble jo som du sier fortere borte, disse her foreviger ungdommens dumskap på mange måter, for evig og alltid. Det er litt trist egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|