Sv: 9 plagg = 27 antrekk?
Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.
Skjørtet er stretch all over. Jeg har broren i fløyel og det er supert. Det ser veldig proft ut, men er behagelig.
Jeg valgte plagg ut fra mine behov, så proffe jobbkjoler er noe jeg trenger. Men hjemme ville jeg gått for mer slouchy kosekjoler.
Jeg er bare mamma for tiden så proff ser jeg ikke ut.
Har du noen eksempler på slouchy kosekjoler forresten?
Opprinnelig lagt inn av Che, her.
Dette skal jeg ha som prosjekt - jeg har 5000 kroner i klesgodtgjørelse på jobben som jeg enn å ikke har brukt. 9 plagg skal jeg få til ut av det. (optimalt kanskje fått ett par sko inn id et hele og men..)
Heldig du. Du får nok en del plagg for den summen ja.
Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.
Dette var artig og inspirerende, faktisk (jeg overser vanligvis kles/shoppeblogger og tråder)...
Ikke sant!? 
Så deilig det hadde vært å sluppet å tenke så mye på hva man kan ha på seg fordi alt passer sammen allikevel. Det hadde ihvertfall passet meg fint.
Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.
Hvis jeg bare skulle hatt ni plagg, hm... Vanskelig.
- En mørk smal jeans.
- En svart smal bukse.
- Et svart skjørt til litt over kneet, litt utskrådd eller rett (jeg kler ikke blyant).
- To tynne ullgensere, en grå eller svart, og en med en fin farge.
- En tynn ullcardigan.
- To enkle kjoler som kan pyntes opp og ned, en svart og en i en fin farge.
- En god varm litt stor strikkejakke.
Ni ting er ikke mye. Måtte nok minst hatt endel trøyer og strømpebukser og litt forskjellig i tillegg. 
Strømpiser og sånt kommer utenom såklart.
Har mest lyst til å begynne å shoppe med en gang, impulsiv som jeg er, men nå skal jeg planlegge først og shoppe senere.
Jeg har fått det for meg at jeg har lyst på et par smale blå bukser. Et par litt baggy jeans hadde også vært praktisk, og så trenger jeg et fint, ikke for trangt, skjørt, en hverdagskjole som kan pyntes opp og ned, en strikkejakke av noe slag, bluse/skjorte, en fin genser og en stilig og praktisk ytterjakke.
|