Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

"Når barna blir større, DA skal vi reise"

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-07, 09:50   #11
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Når barna blir større, DA skal vi reise"

Sitat:

Jeg vet ikke hva dere tror de holder på med i Bamseklubben o.a. klubber med samme formål, men det er i alle fall mye spennende og med andre og flere barn som gjør at det stort sett er veldig morsomt for barna. Det er sportslige aktiviteter ute og inne, f.eks. riding, ballsport, karneval, tegn og spill, barneteater osv.

Jeg har sett program for slike aktiviteter. Vi studerte det da vi var på vår eneste chartertur. Alt så morsomt ut for barna. Det var ingen ting i veien med programmet, snarere tvert i mot. Alt så morsomt ut.

Sitat:

Fatter ikke hvorfor enkelte synes å tro at kun barn som er på ferie med foreldre som bare liker bassengkanten og paraplydrinker som liker dette. Slik er det nok ikke i virkeligheten.

Jeg tror mange barn kan like bamseklubber men jeg tror de barna som har passive foreldre i ferien er de som kanskje har størst behov. Barn som har foreldre som tar dem med på utflukter og på ulike aktiviteter hvor de er sammen som familie har ikke samme behovet.
Jeg kan se behovet for bamseklubb i tilfeller hvor foreldre skal gjøre "sine" ting som for eksempel å ligge ved bassengkanten på ei solseng. Slikt er jo i mange tilfeller fryktelig kjedelig for barna og da er nok bamseklubb desto viktigere for at barna ikke skal få en kjip ferie.
Jeg vil derimot synes det var rart dersom foreldre drar på spennende utflukter og sender barna i bamseklubb.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:48.