|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vant, jeg vant!Han der Mr. Patrick Hamza altså, han er en luring. Jeg har nemlig også fått mail fra hans stakkars enke men hun het ikke Emmanuela!! |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Jeg vant, jeg vant!
Jess! Jo fler jo bedre!! Enten er det samme emmanuela eller så er det annen snill dame på Internett som er glad i Jesus og raus som få.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Har du!?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#25 |
|
|
Jeg fikk også mail fra Emmanuela i dag.
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vant, jeg vant!Hvorfor har ikke JEG fått mail fra Emmanuela???
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Mar 2013
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vant, jeg vant!Egentlig skremmende at noen lar seg lure av dette. Hvordan skal det gå med menneskeheten?
|
![]() |
|
|